Drittsekken Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Noen som har erfaring med slike maskiner? Er det noe du anbefaler eller noe man burde styre unna?
2shy Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har bare hatt en Ariston kombinert vask/tørk, og jeg syntes vel egentlig aldri tøyet ble tørt. Men nå er vel kanskje Samsung et bedre merke, dog jeg ville heller kjøpt separat vask/tørk hvis du har plass. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Hadde vært skeptisk til å kjøpe kombinert vask/tørk. Anonymkode: dbc22...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har ingen erfaring, men jeg må likevel kommentere... Jeg hadde aldri klart meg med en kombimaskin. Her står maskinene på for fullt mange dager i uka - jeg både vasker og tromler samtidig, ellers ville jeg aldri blitt kvitt kleshaugen... Mens det ene tromler, vaskes det andre. Men nå har jeg to små barn, så det blir en del klesvask. Anonymkode: ea022...d3f
Silveri Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Moren min kjøpte en Ariston for en del år siden og var ikke veldig fornøyd. Spesielt var tørkedelen dårlig. Men, jeg tror kombinert vask/tørk har blitt mye bedre den siste tiden. En kollega (som er veldig kresen på tekniske ting) kjøpte nylig en LG vask/tørk og er superfornøyd. Ser også på Komplett at mange er fornøyd med LG sine.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Den 10.1.2016 at 19.04, Drittsekken skrev: Noen som har erfaring med slike maskiner? Er det noe du anbefaler eller noe man burde styre unna? Vet ikke noe om den aktuelle maskinen, men generelt kombinert vask/tørk. Du risikerer at trommelen er full av lo etter tørkingen som du må fjerne før neste vask. Flere er plaget av at klærne ikke tørker ordentlig og de må dermed henges opp i tillegg. Kan være et bedre alternativ med en vaskemaskin med god sentrifugering og lite restfuktighet. Anonymkode: a8628...9f3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Vi har en Electrolux kombinert og er veldig fornøyde. Vi er to voksne og ett barn. Den tåler mye klær når den tørker, så som regel er det helt tørt når den er ferdig. Det hender at vi stapper den litt for full med 60 graders tøy, og da må vi sette på litt ekstra tørking etterpå. Anonymkode: 245d5...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå