Solskinnsbolla Skrevet 13. oktober 2004 #21 Skrevet 13. oktober 2004 det opplever jeg til stadighet...men har problemer med å få orgasme med en partner...det er ikke tom "gnikking" på knappen hjelper...så det er litt underlig! men fantastisk deilig...hvem trenger vel pikk?!
Gjest Anki Skrevet 13. oktober 2004 #22 Skrevet 13. oktober 2004 Ja, det gjør jeg stadig vekk. Og kommer alltid kjempefort, det går på null komma nix i drømme, mens når jeg har sex til vanlig kan det gå både lenge vel... Deilig er det i hvert fall!
Polly Ester Skrevet 13. oktober 2004 #23 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har opplevd det flere ganger, og sist nå i natt - eller veldig tidlig i morges... våknet ikke helt, så jeg vet ikke hvor mye klokka var... :-) Dette opplevde jeg noen ganger før jeg visste hvordan det i det hele tatt føltes å få orgasme, jeg... Og alle sa til meg at hvis du har fått orgasme så er det ikke mulig å ta feil, du bare vet det når du har fått en orgasme... Det var først etter at jeg var 30 år og fikk orgasme ved hjelp av vibrator at jeg kjente igjen de orgasmene jeg fikk i søvne innimellom. Jeg syns det er ganske deilig med orgasme i søvne, jeg. Enten har jeg deilige drømmer jeg husker når jeg våkner, eller jeg våkner og har deilige følelser i hele kroppen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå