Gå til innhold

Orgasme i søvne

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får dere dette? Jeg har fått det en god del ganger, nesten litt "vemmelig" å våkne opp til orgasme, men samtidig veldig deilig :-) :sjarmor:

Har liksom bare hørt at det er gutta som får slike våte drømmer, og våkner opp til orgasme uten berøring av penis.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også opplevdt det fler ganger, det løgne er at jeg skjelden får det til med min mann..

Skrevet

jeg og, det begynner å dunke i musa så våkner jeg og blir dritflau og hele dagen er ødelagt!

Skrevet

HAr opplevd det en gang. Ikke så værst egentlig :sjarmor:

Skrevet

Det har jeg ikke opplevd, men høres jo bra ut.

Skrevet

Har hendt ja..... fins verre måter å starte dagen på...

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det.

Men jeg har drømt at jeg nesten har kommet mange ganger. Det er bare bittelitt igjen før. Utrolig frustrerende faktisk.

Skrevet

Heh.. Har opplevd det, ja. Men jeg har ikke våknet.

Om jeg har onanert til den store gullmedalje i søvne, vet jeg ikke. Men det hadde jo vært litt kuult, da, å kunne få orgasme i søvne uten at jeg hadde " rørt " meg selv :P

Skrevet

hehe..gjorde mye det før men har blitt litt lite av det i det siste?

tror det har sammenheng meg og holde underlivet ved like..som feks. at gutter får ereksjon mange ganger i løpet av en natt for og holde utstryret ved like..

kansje jeg har fått litt for mange "våken" orgasmer i det siste? :sjarmor:

det verste er at dette skjer rett før du våkner, slik at feks. en viss samboer får med seg at jeg ligger og nyter meg selv i søvne samt og stønne litt!!!??##%% :evil:

angie: tror nåkk du onanerer i søvne..jeg har blitt tatt flere ganger "på fersken" av sambo mens jeg lå og sov! :oops:

men ellers er det ikke noe galt i og våkne opp til en orgasme :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

QUOTE(

angie: tror nåkk du onanerer i søvne..jeg har blitt tatt flere ganger "på fersken" av sambo [i)

mens jeg lå og sov! :oops:  

^me^: Det var det jeg fryktet :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

det skjer ofte det ja, kjempedeilig!!!

God start på dagen!!!

Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt....kun deilig. :sjarmor:

Og som mange sier; bedre start på dagen kan man vel neppe få!!

Skrevet

Æsj. Det har jeg aldri fått til :-x :ler:

(Tusen poster. Yay!)

Skrevet

Jeg har blitt vekket av orgasme mange ganger, og d er utrolig deilig!

Klarer ikke holde fingra borte for å få en til! :sjarmor:

Skrevet

Er utrolig digg med drømmer som gir orgasme :sjarmor:

Vi kan klare, eller noen klarer, å få orgasme uten å ta på seg selv. Jeg forsøkte i sommer engang og kjente det bygget seg opp - men ble så ivrig at jeg bare måtte ta på meg selv og gjøre det ferdig, ble for utålmodig :oops:

Må nok prøves flere ganger, for jeg skal få det til. Er i alle fall forsøket verdt :sjarmor:

Skrevet

Jepp det har jeg fått mange ganger. Helt sinnsykt bra!!!

Tror ikke det er noe "å få til", det bare skjer liksom. Helt uten berøring eller at jeg tenker slike tanker før jeg legger med.

Skulle gjerne fått det oftere.. Perfekt start på dagen!

Skrevet

drømte dette inatt. gikk rundt med en vibrator og prøvde å få orgasme hele tida men fikk det aldri til :ler: jævlig men jau får det til noen ganger jau men det ekke så veldig deilig, det er bare de krampene å det skjer ofte i drømmene at de kommer mens jeg er ute å går på gata og må stoppe opp for krampene tar meg :ler: åååååh så teit foretrekker de ekte, hadde to stk igår kveld da vi hadde lagt oss men sambo orket ikke å komme stakkar ham!

Skrevet

Ja det har jeg opplevd noen ganger , det er så deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...