Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest blomkvisten
Skrevet

Hei,

Er inne i første prøveperiode, har sluttet på pillene i sommer. Fant ut fra clearblue fertilitetsmonitor at jeg har eggløsning på dag 16 i syklusen min og har 27 dager lange sykluser. Altså jeg får mensen 11 dager etter eggløsning. Er dette normalt? Har lest at en normalt pleier å få mensen igjen etter 14 dager nå eggløsning har vært. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være litt variabelt fra kvinne til kvinne! Selv har jeg alltid fått mensen på dag 12 etter eggløsning..

Gjest blomkvisten
Skrevet
3 minutter siden, Thinkerbelle skrev:

Dette kan være litt variabelt fra kvinne til kvinne! Selv har jeg alltid fått mensen på dag 12 etter eggløsning..

OK, så da har du mensen igjen etter 16 dager? om du har 28 dagers syklus.

Skrevet

Både sykluslengde og eggløsningstidspunkt kan variere både fra kvinne til kvinne og fra mnd til mnd. Jeg har brukt tester og tempet, så vet litt om det der ;) Hun jeg er gravid med nå kom til på eggløsning dag 16 faktisk :) Men slet med korte sykluser, så måtte ha progesteronstøtte for å komme opp i over 10 dager mellom eggløsning og mens... Ikke umulig å bli gravid om det er kortere, men vanskeligere, fordi egget må ha tid til å feste seg og kroppen til å skjønne at den ikke skal igangsette mens. Men fra 10 dager og oppover er helt normalt og tilstrekkelig.  

Anonymkode: db7a0...620

Skrevet

Høres helt normalt ut! Lykke til! Elsker CBFM! 

Anonymkode: c3a21...538

Gjest blomkvisten
Skrevet
Den 14. januar 2016 at 22.37, AnonymBruker skrev:

Høres helt normalt ut! Lykke til! Elsker CBFM!

Anonymkode: c3a21...538

Tusen takk :-) Ja den er fantastisk!! Håper så inderlig det klaffer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...