AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Del Skrevet 10. januar 2016 Hei :-) Har meldt meg på en skoleutflukt (med forskjellige skoler). Jeg skal visst dele rom med folk jeg ikke kjenner :-/ Og er ikke så mange venner som skal. Kjenner at jeg sitter og gruer meg til å dra. Er så redd for at alle tingene mine skal bli stjålet(siden jeg kjenner noen av de) og at jeg skal være alene.. Jeg sitter liksom og bekymrer meg for alt mulig akkurat nå.. Har noen vært på en lignende tur uten å ha med noen særlig venner? Hvordan gikk det? Fælt å sitte og grue seg :-/ Anonymkode: 1c042...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg var på slike turer på videregående da jeg gikk i en klasse hvor jeg ikke hadde omgangsvenner. Eneste årsak til at jeg var med var at den var obligatorisk i den forstand at de som ikke deltok ville få registrert fravær. Det gikk greit. Dette er så mange år siden at vi ikke hadde smarttelefoner, jeg hadde med litt lesestoff og gikk småturer alene om kvelden. Hadde turen vært nå ville jeg nok tydd til smarttelefon tittet på serier, YT, spilt litt spill osv. Anonymkode: 80c72...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 10. januar 2016 #3 Del Skrevet 10. januar 2016 Prøv å ha en åpen holdning, vær blid og hyggelig og inkluderende og søk litt kontakt med andre. Hvis det ikke kommer noe ut av det, så har du bok eller blad i veska, og en film på telefon eller iPad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå