AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Hvor langt ned på gradestokken anbefales Duckboots? ,Vi har vinterskoene nå om dagen, men en venninne av meg syntes det var sløsing med penger-ds Duckboots holdt ned til 20 kuldegrader.....Hva mener KG? Anonymkode: 8da47...257
Gjest Magnifiq Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Syns det er elendige støvler, som ikke holder noe særlig varme. Selvsagt brukes skikkelig vintersko nå om dagen.
ViljaH Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Står på dem at de holder til -15. Jeg bruker vintersko på mine barn nå. Dockboots bruker vi på våte dager når gummistøvler er kaldt.
GammelKaktus Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Har vært veldig fornøyd med dockboots, lillegutt foretrekker og de foran vintersko. Men her hvor vi bor er vi heldige om vi i det hele tatt får minusgrader så hvordan de er der hvor det er skikkelig kaldt, det vet jeg ikke
Musemor Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Hadde nok ikke brukt dem hvis det var mer enn -5 grader. Her har vi vintersko på tørre dager, Docboots e.l. bruker vi på mildere/våtere dager.
Arkana Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Vi er veldig fornøyde med Dockboots og i motsetning til Cherrox er barna våre gode og varme i dem, men ville ikke brukt dem som vintersko når det er kaldt. Dockboots bruker vi når det er vått og slapsete vær på senhøsten, vinteren og våren. Når det ellers er kaldt og ikke vått brukes vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå