Gå til innhold

Duckboots

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt ned på gradestokken anbefales Duckboots? ,Vi har vinterskoene nå om dagen, men en venninne av meg syntes det var sløsing med penger-ds Duckboots holdt ned til 20 kuldegrader.....Hva mener KG?

Anonymkode: 8da47...257

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet

Syns det er elendige støvler, som ikke holder noe særlig varme. Selvsagt brukes skikkelig vintersko nå om dagen.

Skrevet

Står på dem at de holder til -15. Jeg bruker vintersko på mine barn nå. Dockboots bruker vi på våte dager når gummistøvler er kaldt.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med dockboots, lillegutt foretrekker og de foran vintersko. Men her hvor vi bor er vi heldige om vi i det hele tatt får minusgrader så hvordan de er der hvor det er skikkelig kaldt, det vet jeg ikke:) 

Skrevet

Hadde nok ikke brukt dem hvis det var mer enn -5 grader. Her har vi vintersko på tørre dager, Docboots e.l. bruker vi på mildere/våtere dager.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Dockboots og i motsetning til Cherrox er barna våre gode og varme i dem, men ville ikke brukt dem som vintersko når det er kaldt. Dockboots bruker vi når det er vått og slapsete vær på senhøsten, vinteren og våren. Når det ellers er kaldt og ikke vått brukes vintersko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...