dingding Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Hei. Jeg har ett forferdelig press i alle tennene på høyre side og har lest at det er ett vanlig graviditetssymptom. Jeg er i dag 11dpo og tester negativt på GT. Noen andre som har opplevd det før IKM? Evt senere..
dingding Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2016 Ingen andre som har opplevd det? Var hos tannlegen i dag og han fant ingenting galt, annet enn ett lite hull. På slutten sa han "Kan du være gravid?" 13dop og fortsatt negativ GT
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har kun opplevd det når jeg har hatt bihulebetennelse, da har det vært mitt eneste symptom Anonymkode: 3e7d2...2c1 1
xxhmj Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Bihulebetennelse? Jeg hadde press i kunn venstre side. Og legen sa det var normalt da bihulene hår ned ditt. 2
dingding Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2016 Har snakket med legen på telefon og han sa at det ikke hørtes ut som bihulebetennelse, da det ikke blir værre av å trykke på forskjellige plasser og at jeg lener hodet fram. jeg blir gal av dette!!
dingding Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2016 Det har kun vært på høyre side,men nå er det på begge sider..
dingding Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2016 Testet positivt i går kveld og sterkere morgenurin i dag.. Plutselig er testen helt negativ og jeg hat begynt å blø 😢 ble visst kjemisk graviditet denne gangen 😭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå