AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har en ganske "utstående" rumpe (noe jeg liker), så fra siden av ser den veldig fin ut. Bakfra er jog derimot ikke like fornøyd. Den går liksom inn et hakk, nesten som et søkk inn på hver side. Slik som denne )_|_( litt som en manns rumpe haha Jeg ønsker en rumpe som ser ut som denne (_|_) som ser stor og rund ut også bakfra. Har noen tips til meg? Tar imot alt med et stort takk!! Anonymkode: d7ff1...3fe
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 jogge mer tror jeg skal hjelpe kanskje Anonymkode: d7ff1...3fe
Gjest StripeyPanda Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Trene glutes. Hipthrust, glutebridge, knebøy, cable kick, monster walk med strikk, andre walk-øvelser med strikk, etbeins hip thrust... Trene rumpa! Styrketrening = større muskler = større "sider" på rumpa.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Sånn er rumpa mi også. Har trent glutes i et år og ser ikke spesielt forskjell, tror man bare må leve med den stumpen man har fått Veldig mange har sånn rumpe Anonymkode: 41c67...84d 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har også sånn - det irriterer meg ettersom hoftene mine ser firkantede ut bakfra. Men det er nok bare sånn vi er Anonymkode: a4dc7...eea
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Min er også sånn, tror det er mest pga skjelettets form og ikke rumpa. Anonymkode: 15267...613 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Dette er genetisk. Noe kan forbedres med trening (styrketrening for å bygge rumpe), men du må nok godta dette. Anonymkode: 559a7...259 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Oi er det noe som syns mye??? For jeg har sånn rumpe selv, men aldri tenkt noe over det... Anonymkode: 55bb4...b07
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Hipdips? Helt normalt i så fall og ingenting annet du kan gjøre enn å godta det faktisk. Anonymkode: 57bba...2d2 1
Anehan Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Den 10. januar 2016 at 17.13, AnonymBruker skrev: Jeg har en ganske "utstående" rumpe (noe jeg liker), så fra siden av ser den veldig fin ut. Bakfra er jog derimot ikke like fornøyd. Den går liksom inn et hakk, nesten som et søkk inn på hver side. Slik som denne )_|_( litt som en manns rumpe haha Jeg ønsker en rumpe som ser ut som denne (_|_) som ser stor og rund ut også bakfra. Har noen tips til meg? Tar imot alt med et stort takk!! Anonymkode: d7ff1...3fe Sånn har har jeg også! Jeg trente tung styrketrening i form av hipthrust med vekter, knebøy med vekter, bulgarsk utfall, donky kick, goblet squat, kettlebell swing. Øvelsene, utenom sistnevnte, gjorde jeg vekselsvis med og uten strikk. Strikket gjør at musklene står i større spenn, som gjør at du kan få mer ut av treningen, og du merker at de samme øvelsene "tar" i musklene på en annen måte. Etter 2 mnd med denne type trening 2 ganger i uken, og fokus på å spise forholdsvis sunt, hadde jeg ikke lengre den samme formen, rumpa ble mer jevn i formen om jeg kan si det sånn- mer rund. Etter jeg måtte kutte ut treningen pga en bilulykke mistet den formen. Jeg tenker man absolutt kan klare å forme den, men det er viktig at du trener de riktige øvelsene, og at du får i deg nok mat og proteiner slik at du har noe å bygge muskler på. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå