Gå til innhold

Må flytte - hvor finner jeg et sted å bo idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo, og må flytte - helst idag! Er på desperat leting etter et sted å bo. Jo billig som mulig!

Jeg er fulltids student (9-15 hver dag) og studerer i Oslo. Jeg har en katt, som trenger å få være ute.

Hvor i alle dager kan jeg finne et sted å bo i Oslo-området som er dyrevennlig og billig? Ønsker å bo i landlige omgivelser pga katten, men også fordi jeg liker å bo nær naturen og marka.

Jeg har ingen jobb, og som student får jeg 7569 kr i mnd.

Anonymkode: 319e9...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg en jobb.

Anonymkode: 7f589...819

• Liker 3
Skrevet

Legg ut på Jodel så får du sikkert bedre hjelp enn du får her.

Anonymkode: 0efbd...c09

• Liker 2
Skrevet

Studenthybel. Ledig på Anker i hvertfall. 

Anonymkode: 9b5e3...9fe

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg en jobb.

Anonymkode: 7f589...819

Jobber med saken, men  trenger likevel et sted å bo med eller uten jobb.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg ut på Jodel så får du sikkert bedre hjelp enn du får her.

Anonymkode: 0efbd...c09

Hva er Jodel? Har aldri hørt om det, men søkte på nettet og leste litt info om Jodel. Fikk ikke logget med på.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det sikkert, men det ligger midt i sentrum og man kan ikke ha katt der.

Skrevet

Du skriver at du liker deg litt landlig. Hva med å se utenfor Oslo oppover Romerike? Kanskje større sjanse for billigere hybler der? Og sånn transportmessig er det jo snakk om å ta tog en halvtimes tid istedenfor t-bane.  

Skrevet
5 minutter siden, Marimba skrev:

Du skriver at du liker deg litt landlig. Hva med å se utenfor Oslo oppover Romerike? Kanskje større sjanse for billigere hybler der? Og sånn transportmessig er det jo snakk om å ta tog en halvtimes tid istedenfor t-bane.  

Jo, jeg har sett litt på det. Men jeg ønsker ikke å kommer for langt unna Oslo, da jeg har familie og venner her. Kan flytte til Akershus, men ut av Akershus blir neppe aktuelt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lovlig med dyr.

Anonymkode: 9d25f...7b0

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg har sett litt på det. Men jeg ønsker ikke å kommer for langt unna Oslo, da jeg har familie og venner her. Kan flytte til Akershus, men ut av Akershus blir neppe aktuelt.

Romerike er jo i Akershus. Fint å pendle til Oslo fra hele Romerike. 

Anonymkode: effd1...0e7

• Liker 2
Skrevet

Finn.no er vel et greit sted å starte.

Anonymkode: 11323...487

• Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut steder i nærheten av en togstasjon. Eidsvoll, Eidsvoll Verk, Dal, Jessheim, Gardermoen, Kløfta, Frogner,  Lillestrøm etc. (er ikke like kjent lengre ned). Tar +- en drøy halvtime inn til Oslo S. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Romerike er jo i Akershus. Fint å pendle til Oslo fra hele Romerike. 

Anonymkode: effd1...0e7

Jeg er ikke kjent i Akershus ... så når det står alle disse kommunene, aner jeg ikke hvor de ligger i forhold til hva? Hadde vært fint med et kart som viste nøyaktig hvor kommunene lå i akershus i forhold til Oslo.

Skrevet
9 minutter siden, Marimba skrev:

Sjekk ut steder i nærheten av en togstasjon. Eidsvoll, Eidsvoll Verk, Dal, Jessheim, Gardermoen, Kløfta, Frogner,  Lillestrøm etc. (er ikke like kjent lengre ned). Tar +- en drøy halvtime inn til Oslo S. 

Har du et fint kart jeg kan se disse stedene i forhold til Oslo? Jeg har lett, men finner ingen bra ...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta inn hos vennene eller familien din i dag i det minste?

Anonymkode: 6496d...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...