Tusenfryd Skrevet 10. oktober 2004 #21 Skrevet 10. oktober 2004 Siktet ikke til deg - hvorfor tror du det? Noen har prøvd sko derfra og er fornøyde, andre er misfornøyde, andre igjen sier de ikke har sko derfra men at de likevel vet de er dårlige. La de som er fornøyde få være det og så kan andre kjøpe sko andre steder.
L@dy Skrevet 10. oktober 2004 #22 Skrevet 10. oktober 2004 Økonomi Sko kunne nok absolutt med fordel ha skiftet navn. Jeg tror nok det er en del som IKKE kjøper sko der pga navnet. Jeg er godt fornøyd med skoene jeg har kjøpt der. For en stund siden kjøpte jeg noen støvletter på Binaco, de var på tilbud til 1000 kr. Etter en mnd, riktignok med mye bruk, så måtte jeg levere de inn til skomaker pga sømmen gikk opp. Og det har jeg IKKE gjort med støvlettene jeg kjøpte nå sist på Økonomi Sko.
Dagensdiva Skrevet 10. oktober 2004 #23 Skrevet 10. oktober 2004 Var vel meg..jeg har prøvd i butikken..og de er både vonde og stygge..etter MIN mening...!!!
Carmen_ Skrevet 10. oktober 2004 #24 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har aldri kjøpt sko derifra... Så jeg kan ikke uttale meg. Husker bare en gang jeg så ett par fine støvletter. Hadde tenkt å kjøpe dem, men dagen etter var de utsolgt
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #25 Skrevet 10. oktober 2004 Nei' date= der handler jeg aldri. Skoene er av elendig kvalitet, varer bare én sesong. Jeg foretrekker å betale litt mer for kvalitet. Dessuten er det sjelden jeg har sett fine sko der. Det er jo veldig mange som er fornøyde med skoene der, og som har hatt de mer enn èn sesong. Så kanskje du rett og slett har vært uheldig med skokjøpet ditt der - siden de kun har holdt en sesong for deg.
Lythande Skrevet 10. oktober 2004 #26 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er av de som har handlet på Økonomisko og har stort sett vært fornøyd. Det er ikke alle skoene som har vært like gode, men det er da slik i andre skobutikker også. Et av mine favrittpar for mange år siden kom faktisk fra Økonomisko og jeg hadde de i flere år faktisk.
Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #27 Skrevet 10. oktober 2004 Det skal et under til før jeg gidder å kjøpe sko der. Har dårlige erfaringer med billige sko generelt. Dessuten kjøper jeg sko så sjelden (er kresen)' date=' så da legger jeg heller mer penger i, så jeg får sko som virkelig varer.[/quote'] Samme her. Sko kan jeg bruke penger på, det samme med jeans
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #28 Skrevet 10. oktober 2004 Sko kan jeg bruke penger på, det samme med jeans Skal vi starte en jeanstråd? (lenge siden sist...)
Amarone Skrevet 10. oktober 2004 #29 Skrevet 10. oktober 2004 Var vel meg..jeg har prøvd i butikken..og de er både vonde og stygge..etter MIN mening...!!! Prøver du stygge sko? :klø: Det har jeg aldri sett poenget med... Jeg har hatt et par sko fra Økonomisko for noen år siden, og hadde ingen dårlig erfaring med holdbarhet. Derimot har jeg dårlig erfaring med Eurosko fra i vinter. Tror egentlig ikke det er så stor forskjell på de billige kjedene, men alle kan komme til å gjøre gode og dårlige kjøp uansett hvor.
ringblomst Skrevet 10. oktober 2004 #30 Skrevet 10. oktober 2004 Har ikke vært på Økonomi-sko på i hvert fall 5 år, men jeg tror det har forandret seg til det bedre. Men handler aldri der, akkurat som jeg ikke handler på Nille o.l. Men hadde jeg sett et par sko i utstillingen som var flotte - kanskje jeg hadde gått inn og prøvd?
lizzy x Skrevet 10. oktober 2004 #31 Skrevet 10. oktober 2004 det er lenge siden jeg har kjøpt sko der,men når jeg har det så har ikke kvaliteten vært den beste nei man får vel det man kjøper,for å si det sånn..det er ikke verdens beste holdbarhet på de,men når de er så billig så gjør det vel ikkeno.men jeg kjøper helst på andre butikker,syns ikke de har så mange sko som faller i min smak
Annevenn Skrevet 10. oktober 2004 #32 Skrevet 10. oktober 2004 Har kjøpt støvletter der to ganger, ene gangen ble jeg veldig fornøyd, den andre gangen synes jeg ikke noe om de.... Synes det er en grei plass å kjøpe sko, da jeg liker å skifte litt og sliter sko veldig, uansett hvor dyr og god kvalitet de har..... Er kjipt å kjøpe sko til tusen kroner, og så varer de like lenge som et par til noen hundrelapper. Har prøvd begge deler....... Så jeg synes rimelige sko er helt greit, unntatt når det gjelder joggesko og treningsko, samt tursko. Da skal jeg ha skikkelige! Må legge til at jeg ALLTID bruker ekstra såle i, pga ryggen. Så da blir komforten lik uansett.
Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #33 Skrevet 10. oktober 2004 Skal vi starte en jeanstråd? (lenge siden sist...) Count me in...
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #34 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er veldig fornøyd med Økonomisko, de har fine sko til en billig penge
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2004 #35 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har noen par sko fra Økonomi Sko, og det er både pene å se på og gode å gå i,...
Gjest Odense Skrevet 11. oktober 2004 #36 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har vell egentlig aldri prøvd noen sko derfra, har sett innom, men synest at skoene ser simple og stygge ut..Det er noen år siden nå, jeg har ikke vært på en slik butikk siden..
aline Skrevet 11. oktober 2004 #37 Skrevet 11. oktober 2004 jeg har vært innom å sett flere ganger, men synes det meste de har er i syntetisk stoff, og det liker jeg ikke pga dårlig evne til å puste etc. (og ja, syntetisk fra andre butikker kjøper jeg heller ikke). jeg liker stort sett ikke stilen, og synes stort sett det jeg har sett der ikke passer "min stil". Når så min mor, som har jobbet med sko i maaaaaaange år, fortalte at de fikk mye klager på økonomisko-sko og at det stort sett er mye negativt om dem i "miljøet", så falt de enda ett par hakk for meg. eccoene der er noe annet, men ecco kjøper jeg stort sett ikke uansett hvilken butikk heller, grunnet stil. har ingenting med at jeg ikke kjøper "billigsko", for jeg handler gjerne på Din Sko.
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #38 Skrevet 11. oktober 2004 Man kan være både heldig og uheldig synes jeg. Min erfaring er at billige sko veldig ofte ikke er gode å gå i over tid. Men man kan altså være heldig..
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #39 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kjøper sko der. JEg har et prinsipp om å ikke kjøpe sko til mer enn ca. 400 kr. JEg vil heller ha to par billige sko enn et par dyre.
Annie Skrevet 11. oktober 2004 #40 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kjøper sko der ja. Ikke de som er stygge og vonde og gå i, men de jeg liker. Dessuten gjør det meg ingenting om de kun holder en sesong. Etter en sesong er jeg lei dem allikevel og da er det greit å få kjøpt seg noe nytt. Jeg handler ikke slavisk der, men jeg går som regel innom der først før andre butikker. Finner jeg det jeg skal ha der, er det nesten garantert at de er billigere der enn andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå