Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Handler dere der? Jeg synes faktisk de har mange fine sko til rimelige priser. Første gang jeg stakk hodet innom tenkte jeg det var en skikkelig jalla-butikk med stygge bestemorsko, men jeg tok feil! Fant et par enkle, svarte semska støvletter der i dag til kun 299 kr :-)

Skrevet

Har joggesko og sandaler derfra, er fornøyd med begge to. Akkurat samme kvalitet som på DinSko.

(De burde virkelig hatt et annen navn...Økonomi sko høres bare simpelt ut)

Gjest Genevieve
Skrevet
Handler dere der? Jeg synes faktisk de har mange fine sko til rimelige priser. Første gang jeg stakk hodet innom tenkte jeg det var en skikkelig jalla-butikk med stygge bestemorsko, men jeg tok feil! Fant et par enkle, svarte semska støvletter der i dag til kun 299 kr :-)

Kanskje du bør bruke støvlettene i noen uker før du utt. deg om hvor gode de er? Og er det 100% sikkert at det er semsket skinn?

Skrevet

Jeg har et par sko og et par støvletter derfra som jeg bruker nå i høst. Har handlet der før også og har vært like fornøyd med sko derfra som fra andre steder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje du bør bruke støvlettene i noen uker før du utt. deg om hvor gode de er? Og er det 100% sikkert at det er semsket skinn?

Jeg har andre par derifra, er fornøyd med de, så regner ikke med at disse er noe dårligere :-)

Jeg handler alltid billig tøy/sko, var kun navnet som "skremte" meg litt i førsten. Men det er altså lenge siden jeg oppdaget butikken og har vært veldig fornøyd med butikken fra da jeg oppdaget den.

Jeg spurte ikke forhandleren om det er semsket skinn, men går ut i fra det. Kan godt være rotteskinn for min del så lenge de er gode å gå i og ser fine ut!

Skrevet

Jeg har handlet der et par ganger for lenge siden, men mener å huske at jeg synes disse skoene var veldig vonde å gå i. Derfor går jeg ikke tilbake.

Skrevet

Jeg tror jeg har litt vanskelig føtter, str. 41 og derfor pleier jeg aldri å kjøpe, selv om det kan hende jeg ser sko jeg liker.

Jeg også er enig med at navnet Økonomi Sko er litt dumme ja...

Litt tilfeldig men allikevel en liten morsomt historie om Økonomi Sko jeg kommer på plutselig:

I mens jeg var på vei å lære meg norsk, hadde jeg leste en Økonomi Sko reklame som jeg fikk i posten. Ja, sa jeg til mannen nå han kom hjem, vi må dit for at hvis vi kjøpe sko der så får du kupong for å spise på McDonalds!! :oops: :ler:

Nei, det var visst nok litt feil...Jeg hadde misforstår ordlek der i reklamen... :ler: (Mening var at man får råd igjen hvis du kjøpe der, liksom at du kunne sparer "så mye at du hadde til øvers")

Skrevet

Litt sånn på siden; hvor er du fra bedheadmelissa?Ble litt nyskjerrig.. :-? :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

(De burde virkelig hatt et annen navn...Økonomi sko høres bare simpelt ut)

kanskje for de som tenker som deg :wink: Jeg tenker sko til en billig penge, og det passer lommeboken min bra. :wink:

Skrevet

Sko er en av de tingene jeg pleier å legge litt penger i (er veldig glad i sko!), så jeg går ikke på Økonomi sko for å handle. Har imidlertid handlet sko der to ganger. Tror det må være de vondeste skoene jeg noen gang har hatt. Kjøper ikke der igjen.

Skrevet

Synes skoene fra Økonomisko er vonde å gå i. :-? Min erfaring er at de ikke holder like lenge som andre sko heller. Jeg bruker lite penger på klær, men akkurat sko syns jeg skal være gode.

Skrevet
Litt sånn på siden; hvor er du fra bedheadmelissa?Ble litt nyskjerrig.. :-? :-)

Jeg var født i New York, USA, så jeg er amerikansk, men gift med en norske. :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det skal et under til før jeg gidder å kjøpe sko der. Har dårlige erfaringer med billige sko generelt. Dessuten kjøper jeg sko så sjelden (er kresen), så da legger jeg heller mer penger i, så jeg får sko som virkelig varer.

Skrevet

Jeg har kjøpt massevis av sko der, og har stort sett vært fornøyd hver gang..

Superkvalitet er det kanskje ikke, men jeg blir så fort lei allikevel at jeg heller vil ha flere billige enn noen få dyre, greit å ha litt å velge mellom.. :wink:

Skrevet

Nei, der handler jeg aldri. Skoene er av elendig kvalitet, varer bare én sesong. Jeg foretrekker å betale litt mer for kvalitet. Dessuten er det sjelden jeg har sett fine sko der.

Annonse
Skrevet

For å være litt direkte synes jeg skolene er kjempe stygge..har aldri sett et pent par der..det er KUn kopier som ligner andre sko fra andre butikker..formen er rar...og harde vonde å gå i..nå har jeg faktisk aldri kjøpt sko derifra..husker jeg prøvde noen..men "økonomi"sko er virkelig ikkenoe for meg..neitakk.

Skrevet

Jeg kjøper ikke sko der - fordi de ofte er syntetiske og ikke i ekte skinn!Og da svetter mine føtter istedet for å ha det behagelig!

Klems Charmina

:babyjente: 5 uker til termin :babyjente:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei' date= der handler jeg aldri. Skoene er av elendig kvalitet, varer bare én sesong. Jeg foretrekker å betale litt mer for kvalitet. Dessuten er det sjelden jeg har sett fine sko der.

De har jo eccosko der...som passer til dere gamle.

De varer vel livet ut :hoho:

selv kjøper jeg sko der hvis de er fine og gode og gå i.

går så fort lei sko uansett så

Skrevet

Jeg synes det er gøy med noe nytt, liker sko og kjøper gjerne et par litt sære sko for én sesong. Da er Økonomisko glimrende og jeg har mer enn en gang fått høre at jeg fine sko og kommentarer som "Økonomisko, jøss, har de sånt der..." Ja, det har de og jeg får like mye tåfis i sko kjøpt på Eurosko som fra Økonomisko.

Å fortelle andre hvor dårlig kvalitet det er uten en gang å ha prøvd, blir vel litt teit.

Ja, jeg kjøper sko andre steder også, men er så glad for at det er et alternativ så jeg få fråtse i flere sko.

Forøvrig er jeg enig i at navnet er simpelt, da, men det er jo ikke digre stempel på skoene når jeg går derfra, så egentlig driter jeg i det.

Skrevet
Å fortelle andre hvor dårlig kvalitet det er uten en gang å ha prøvd, blir vel litt teit.

Hvis det var meg du mente så kan jeg forsikre deg om at jeg har prøvd skoene der, flere ganger. Og det er uten tvil de skoene som holder dårligst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...