Gjest xx girl xx Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg skal begynne å trene i morgen. Jeg går mye tur. Men har lyst å ha litt variasjon. Hvordan er det med trening når man starter med ivf? Bør man ta det med ro etter innsett? Og hvis man blir gravid. Er det dumt å trene når man ikke har trent så mye før graviditet?
Harlekin Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Det jeg har fått beskjed om, er å unngå trening som innebærer mye dunk i kroppen, for eksempel jogging, akkurat i perioden der eggstokkene er forstørret pga. hormonene. Dvs., når du har ta sprøyter i noen dager, til en del dager etter innsett. Ellers er vel regelen at man ikke skal starte hardtrening når man i utgangspunktet ikke er vant til å trene. Ta det rolig. Men trening er selvsagt bare sunt! Du kan gjøre det aller meste, så lenge du hører på kroppen.
Gjest Sisti Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Hør med klinikken etter uttak. Jeg trente som normalt til uttak, så ble jeg overstimulert og fikk beskjed om null trening i noen uker. Den generelle anbefalingen til klinikken var "tren som normalt" hvis man ikke fikk beskjed om noe annet.
Gjest xx girl xx Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 (endret) Takk for svar ☺ Det blir to treninger før oppstart. Da dropper jeg det. Og holder meg til turene mine. Men kjenner kroppen trenger akutt litt trim nå. Skulle aldri vid meg i dag 😉 begynte på p - piller før forsøk. Tror de og jula ikke har vært noen god kombinasjon. Endret 10. januar 2016 av xx girl xx
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 2 timer siden, xx girl xx skrev: Jeg skal begynne å trene i morgen. Jeg går mye tur. Men har lyst å ha litt variasjon. Hvordan er det med trening når man starter med ivf? Bør man ta det med ro etter innsett? Og hvis man blir gravid. Er det dumt å trene når man ikke har trent så mye før graviditet? Snakk med legen din. Jeg fikk fullstendig forbud. Vil tro det kommer Ann på behandlingen din og problemene dine Anonymkode: 918ff...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå