Gå til innhold

Sats/Elixia Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som trener på S/E i Oslo og tar gruppetimer? Jeg vurderer å gjøre meg medlem tross den sinnsykt dyre månedsprisen, men lurer på om det er verdt det. Jeg ser for meg at gruppetimene er stappfulle. Er dette tilfelle, eller har man plass til å bevege seg? Blir i såfall trening i sentrum/grunerløkka området.

Anonymkode: 02bbe...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor betale medlemsavgift, når du kan danse litt rundt hjemme i stua helt gratis? Vet ikke helt hva prisene er der, men blir vel fort 8000 i året eller noe latterlig?

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg er ikke medlem der, men på et annet senter og er alltid med på gruppetimer. Hvor fullt det er varierer veldig fra time til time samt dag til dag. Naturligvis så er det mindre plass dersom timen er fullbooka, men det er aldri så trangt at man ikke får beveget seg ordentlig. De har tilpasset antallet de tillater på hver time slik at det ikke er stappa.

Skrevet
4 timer siden, King in the North skrev:

Hvorfor betale medlemsavgift, når du kan danse litt rundt hjemme i stua helt gratis? Vet ikke helt hva prisene er der, men blir vel fort 8000 i året eller noe latterlig?

Har ikke den største stua + at jeg har hund, er vanskelig å legge seg ned på gulvet uten at den skal ligge oppå...

Anonymkode: 02bbe...508

Skrevet

Jeg trener på S/E og er ofte med på gruppetimer. Jeg velger harde timer hvor de har få plasser. Gjerne Preformancetimene. Så det er sjeldent så håpløst fult av man ikke kan bevege seg altså ;) Men de mest populære timene blir booka fulle en uke i forveien.

Jeg booker alltid i god tid, og avbooker timer så fort jeg vet det ikke går allikevel. Men fordelen med å booke seg tidlig inn på gruppetimer, er at jeg legger ut fritidsplanen litt etter disse timene og det er lettere å prioritere trening.

Anonymkode: ba510...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...