Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaringer med den?:)

Anonymkode: 56654...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den! :) 

Veldig grei vogn, lett å manøvrere rundt i by, lett å legge sammen osv. 

MEN den er ikke noe særlig når det kommer mye snø, heller ikke i ulent turterreng. Hjulene foran er for små. Så hvis jeg skulle valgt om igjen hadde jeg kanskje spart til en annen vogn som var litt mer robust i hjulene. Men skal du bare farte rundt på vanlige veier og det ikke kommer særlig med snø der du bor, så er det en god vogn for pengene altså :) 

Skrevet
3 timer siden, lulus skrev:

Vi har den! :) 

Veldig grei vogn, lett å manøvrere rundt i by, lett å legge sammen osv. 

MEN den er ikke noe særlig når det kommer mye snø, heller ikke i ulent turterreng. Hjulene foran er for små. Så hvis jeg skulle valgt om igjen hadde jeg kanskje spart til en annen vogn som var litt mer robust i hjulene. Men skal du bare farte rundt på vanlige veier og det ikke kommer særlig med snø der du bor, så er det en god vogn for pengene altså :) 

Takk for svar! Hvordan er det med å ha vinterpose i den? Er det plass?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Hvordan er det med å ha vinterpose i den? Er det plass?

Ja,  plass til vinterpose både i bagdelen og sportsdelen :) vår er født i november :) Kalesjen har jeg vært veldig fornøyd med på sportsdelen, kan draes veldig langt ned, lufteluke med nett osv. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, vi har Brio Smile til jenta vår som ble født i januar (har derfor kun brukt liggedelen foreløpig). Er fornøyd med at den er liten og veldig lett å manøvrere. Vil si den er et veldig godt kjøp, prisen tatt i betraktning. Ikke kjørt i dyp snø, bare på vanlig vinterføre (is, snø, slaps her i Innlandet) og har ikke hatt noen problemer med den. Voksi Urban pose passer akkurat nedi. Den er enkel å legge sammen og har stor kurv under som er grei. God kalesje med mulighet for lufting og som skjermer godt, men ikke så fornøyd med mekanismen for å ha denne opp og ned (må klemme inn knapp på begge sider og samtidig dra den opp/ned, noe som kan være litt vanskelig når man er bare en person, men det går som oftest greit). Godt håndtak som kan justeres til riktig høyde. Synes den "skrangler" litt (tror det er i hjulene), men har ikke erfaring med andre vogner, så vet ikke om det er vanlig. Det er jo også ganske "hompete" på veiene denne tiden av året. Vi har også kjøpt bilsetet Brio Primo med Brio Primo & Go base som passer til. Veldig enkelt å klikke av og på chassiet. Imidlertid passet isofix-basen ikke i vår bil (veldig skuffet for det står at setet skal passe alle biler), så vær obs på at du tester ut dette før du ev. kjøper dette.

Skrevet

Vi har Brio Smile, og er veldig fornøyd. Nå triller vi i by 99,9% av tiden, men har ikke hatt problemer med forhjulene på ubrøytede fortau om vinteren. Det er bare låse hjulene, så går det greit over brøytekantene. Den store kalesjen og stor plass i kurven under er det beste med vogna. 

Fordi vi bor i tredje etasje uten heis valgte vi mykbsg og ikke bagdel. Det fungerte veldig bra, men mykbagen er litt kortere enn bagdel, så vi måtte bytte da babyen var ca 4,5 måneder (lang baby riktignok). Sportsdelen er helt utmerket, også fordi den har full liggestilling. Gutten vår ligger og sitter fortsatt bra i sportsdelen nå som han er ett år og tre måneder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...