AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Møtte en fyr på byen, hooket opp med han, men passet ikke å bli med han hjem. Har nr hans. Har fått melding når han er ute og har sendt når jeg har vært ute, men har ikke klart å møtes. Nå frister det å spørre om vi skal ligge sammen, edru. Men hvordan går jeg frem? Jeg synes slikt er så utrolig kleint og flaut, liksom å spørre direkte. Og hva skjer når han kommer bortom? Skal vi bare hoppe rett til køys? Anonymkode: 47dcd...40e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Må du si "skal vi ligge sammen edru"? Eller kan du bare spørre omhan vil komme til deg? Se en film e.l.? Og så prøve deg? Anonymkode: 830ae...632 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Bare vær ærlig om hva du ønsker, er ikke verre enn å bare spørre om han kunne tenkt seg å være FF. Sånn jeg fikk meg FF. Hva dere gjør om han kommer innom det er nå litt opp til dere. Er ikke noe regler på det:P Anonymkode: 8da30...b18
dk73 Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Bare være ærlig på det. Sende ham en melding og spørre ham om han kunne tenkt seg å være din FF. Det værste svaret du kan få er NEI, men da har du jo funnet ut av det :-) Og hvordan dere gjør det når dere treffes finner dere nok ut av....men IKKE sett deg i ene enden av sofaen og han må sitte alene i motsatt ende av den andre sofaen.....men vise ham at du er interesert når dere møtes og vis litt nærhet så ordner det seg nok selv....siden dere begge er innstilt på å være FF ;-)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 "Det var bra sex. Det må vi gjøre igjen, eller hva sier du?" Anonymkode: 97a23...d42
Meline37 Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr på byen, hooket opp med han, men passet ikke å bli med han hjem. Har nr hans. Har fått melding når han er ute og har sendt når jeg har vært ute, men har ikke klart å møtes. Nå frister det å spørre om vi skal ligge sammen, edru. Men hvordan går jeg frem? Jeg synes slikt er så utrolig kleint og flaut, liksom å spørre direkte. Og hva skjer når han kommer bortom? Skal vi bare hoppe rett til køys? Anonymkode: 47dcd...40e Ønsker du bare sex med han? Klarer du å ha sex uten følelser? 1
Meline37 Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare vær ærlig om hva du ønsker, er ikke verre enn å bare spørre om han kunne tenkt seg å være FF. Sånn jeg fikk meg FF. Hva dere gjør om han kommer innom det er nå litt opp til dere. Er ikke noe regler på det:P Anonymkode: 8da30...b18 Enig i dette. Spør han dersom du klarer å ha sex uten følelser. Det er herlig med litt sex selv om det er uforpliktende og.
Salka Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 Etter overskriften å dømme virket det som om du ville bli fotballfruen til en fotballdud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå