Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #1 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei, har nettopp blitt sammen med en ny fyr og vi har det veldig bra sammen seksuelt, det eneste jeg synes er litt rart er hans orgasme. Dvs. for det første kan han bestemme akkurat når han vil ha den, (som jo er veldig kjekt), men når han kommer så er det så svakt at jeg nesten ikke merker det..... jeg trodde alle menn hadde ganske sterke orgasmer jeg, men kanskje jeg er litt dum... Føler bare at kanskje jeg gjør noe galt.... noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #2 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bare fordi du nesten ikke merker at han kommer, betyr ikke at hans orgasme er svak. Jeg har hatt tyve partnere, men jeg merket aldri når mannen kom før jeg møtte han jeg er sammen med nå. Jojo, klart jeg merket det på stønning eller at han ble slapp og sæden piplet ut, men jeg kjente ikke noe inni meg. Men hvorfor man merker noen og ikke andre aner jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erotica Skrevet 9. oktober 2004 #3 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er du sikker på at han kommer hver gang? menn kan fake de også vetu.....men ofte blir det svakere orgasme om de kommer flere ganger etter hverandre*S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #4 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hæ? Kan man merke at mannen kommer? Det har jeg aldri opplevd, kun merket det ved stønning osv. Eller at de sier ifra da, det er jo alltid like kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #5 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hæ? Kan man merke at mannen kommer? Det var det jeg også tenkte når eksen min pleide å spørre om jeg kjente at han kom hvis han hadde en spesielt sterk orgasme. Kjente ikke noe, jeg! Men så møtte jeg mannen min, og plutselig gikk det et lys opp for meg. Mannen min er en stille 'orgasmer' - ingen stønn, klynk, endring i pusten eller noe. Men når han kommer kjenner jeg det inni meg. Jeg vet ikke om det er penisen som 'slår' mot veggene i sammentrekninger eller om det sæden jeg merker, men det er i alle fall utrolig sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere snakker alle om orgasme som om det er ensbetydende med sædutløsning her. Sædutløsning er ikke orgasme hos mannen. En mann kan både ha: - sædutløsning - orgasme - sædeutløsning og orgasme samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #7 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere snakker alle om orgasme som om det er ensbetydende med sædutløsning her. Sædutløsning er ikke orgasme hos mannen. En mann kan både ha: - sædutløsning - orgasme - sædeutløsning og orgasme samtidig. Spiller det noen rolle? Man snakker om når mannen kommer/det går for ham. Om det er på den ene eller den andre måten, eller begge to spiller vel ingen rolle vel. Om man kaller det sædutløsning eller orgasme er vel ett fett vel? Jeg tror forøvrig at de aller fleste har begge deler samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #8 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere snakker alle om orgasme som om det er ensbetydende med sædutløsning her. Sædutløsning er ikke orgasme hos mannen. En mann kan både ha: - sædutløsning - orgasme - sædeutløsning og orgasme samtidig. Ja da, men det er fordi de fleste menn (i min erfaring i alle fall) ikke klarer å skille mellom disse tingene. Og jeg snakker ikke bare om de jeg har vært til sengs med. Dette er noe jeg har diskutert med mannevenner da jeg ble kjent med dette fenomenet gjennom en tekst om tantra. Da jeg spurte menn jeg kjente om dette, var det de fleste (vel, alle faktisk) som mente at nå tullet jeg. Så når mange av oss snakker om orgasme og sædutløsning som ett, så er det fordi vi opplever det som standarden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå