AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Hallo! Jeg er 17 (snart 18), veier 54kg og er 1.65m høy. Hvor mange kalorier bør jeg spise hver dag om jeg ønsker å gå ned til ca 50kg? Og hvor lang tid kan jeg regne med at det tar? Jeg er ganske så inaktiv, så forbrenner lite i løpet av dagen. Er syk, så har ikke mulighet til å være mer aktiv enn det jeg er. Anonymkode: fd0e6...57f
ClosedParadise Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Du bør ikke gå ned til 50 kg, det er veldig lite. Du er bra nok som du er!
ninuska_ Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Kjære TS, Tråden stenges i henhold til våre retningslinjer på Kosthold, kropp og fysisk aktivitet. - Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. ninuska_, adm
Anbefalte innlegg