Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ble så rasende på mannen som dumpet meg uten et ord for deretter kontakte meg som om ingenting hadde skjedd, så i mellomjula så var jeg full og dum og bestilte en ting til ham fra nettet, varen hans har kommet nå og han er rasende og på facebook skrev han at han hadde gått til politianmeldelse.

Er egentlig litt nervøs nå, men tror han skrev det bare for å skremme, men hvis det er sant, er jeg i stor fare for og bli sporet opp via iP  av politiet da? 

Anonymkode: 5a5c5...a43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva er det egentlig du har bestilt og mottatt, som gjør at han kan politianmelde deg? Høres ikke helt gode ut noen av dere, synes jeg.

• Liker 3
Gjest Holititten
Skrevet
Et øyeblikk siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Og hva er det egentlig du har bestilt og mottatt, som gjør at han kan politianmelde deg? Høres ikke helt gode ut noen av dere, synes jeg.

Lurer jeg også på...

Skrevet

Jeg bestilte en dildo til tre hundre kroner til ham og den er nå levert...

• Liker 3
Skrevet

Haha, hva bestilte du?

Anonymkode: 584df...dc3

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hva bestilte du?

Anonymkode: 584df...dc3

Han fikk en dildo i posten, bestilt av han selv.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah søren - du bestilte noe TIL ham ja - det var en detalj jeg ikke fikk med meg... Jeg trodde han solgte ett eller annet som du kjøpte, og synes det var litt i overkant mistenkelig hva dette dreide seg om hvis han skulle politianmelde...

Hvis du har bestilt i hans navn (og med hans penger) blir vel dette regnet som identitetstyveri, og han har den fulle rett til å gå til politianmeldelse. Likevel kan du vel legge deg totalt flat, beklage på det sterkeste og love at det aldri kommer til å skje igjen (og sørge for at det ALDRI skjer igjen) for dette er vel i overkant barnslig eller?

• Liker 1
Skrevet (endret)

He, he, he, stor ståhei for ingenting. Og til TS, politiet vil ikke bry seg om summer under 10000kr, det har de ikke kapasitet til fikk jeg beskjed om da jeg anmeldte tyveri for 5000kr. Ellers da så trenges det kjennelse fra en dommer for at internettleverandøen din skal levere ut navn på ip'en din. Og det er bare i grove saker de gjør det. Ikke for 300kr. 

Jeg vil anbefale å bare komme frem som angrende synder og ikke gjør noe sånt igjen. Teit at noen skal være sur på en for en stakkarslige dildo til 300kr.

Endret av O.G.
  • 8 måneder senere...
Skrevet

håper den dildoen var ekstra stor.

Anonymkode: 64541...fd2

Skrevet

:skratte:..og han skal anmelde deg for det ? Hahaha,syns jeg ser politiet under både anmeldelsen og et eventuelt avhør av deg !

Slapp av Ts,tror ikke du skal bekymre deg :-)

Skrevet

Tråden er fra januar.....

Anonymkode: 0ed28...dc7

• Liker 1
Skrevet
Den 9. januar 2016 at 14.48, AnonymBruker skrev:

😂

Skrevet
Den 9.1.2016 at 14.48, AnonymBruker skrev:

Den 9.1.2016 at 14.50, AnonymBruker skrev:

Han fikk en dildo i posten, bestilt av han selv.

:klo:

Anonymkode: 8571b...84e

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...