Gå til innhold

Noen som har peiling her? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160cm og veier 58,6 kg. Spiser egentlig ganske sunt fra før av og ligger i kaloriunderskudd, spiser ca 1000 kcal per dag. Men synes kroppen er ufattelig dårlig på å tære av seg selv. Idealvekten ligger på 52 - 53 kg, da føler jeg at jeg ser ganske bra ut. Men har drevet litt med jojo-slanking og jeg synes jeg går utrooooolig sakte nedover. Nesten som jeg står på stedet hvil selv om jeg ligger i underskudd.:ohmy:

Tips eller erfaringer rundt dette? Hvor vanskelig er de siste 5 kiloene?:)  Er en jente på 22 år.

Anonymkode: 51513...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok jojo-slankingen som gjør at det ikke går noe fort nedover. Man ødelegger den naturlige forbrenningen ved å holde på sånn. Og 1000 kcal per dag er alt for lite for å holde forbrenningen ordentlig i gang. 

Anonymkode: 97346...a35

Skrevet

Kjære TS,

Tråden stenges med bakgrunn i våre retningslinjer på Kosthold, trening og sport.

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.

ninuska_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...