Gå til innhold

Skiklær til overvektige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du har en stormberg-butikk ville jeg gått der for å prøve diverse størrelser. Så kan du bestille et par ulike fra nettet. De har nemlig slik at du kan levere de tilbake i butikken om de ikke passet, og få pengene tilbake der og da :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har prøvd andre fargealternativer. Har også sett på endel manneklær, men da blir både armer og bein mye lenger. At jeg er stor i omkrets betyr ikke at jeg har megalange armer og bein. 

Jeg er heller ingen knallrosa person, og som overvektig så vil jeg ikke stikke meg mer fram enn nødvendig og bruker helst mørke klær som jeg føler ikke fremhever størrelsen min. 

Anonymkode: 54402...529

Ok. Så du etter denne type klær hos Stormberg/ andre også før Før-julssalget osv, og var de også da utsolgt i din str på det du ønsket?

I så fall ville jeg sende de en e-post ang dette

Anonymkode: 44cf0...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Om du har en stormberg-butikk ville jeg gått der for å prøve diverse størrelser. Så kan du bestille et par ulike fra nettet. De har nemlig slik at du kan levere de tilbake i butikken om de ikke passet, og få pengene tilbake der og da :tommelopp:

Ja, men kun om du betaler ved kjøp (med kort). Om du skal betale på etterskudd med faktura, får man ikke pengene tilbake i butikk ved innlevering

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, fant en bukse på Ellos som kanskje kan være noe. Virker som du jhar samme problem som meg, nemlig magen, og at det kan være vrient å finne bukser som holder seg oppe.

http://www.ellos.no/ellos-sport/tights-siena-xc-tights/492637?N=1z141ncZ1z141puZ1z13yqk&Ns=RankValue1|1&Nao=29&selArt=580163&pr=0S1B2C3T

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Så du etter denne type klær hos Stormberg/ andre også før Før-julssalget osv, og var de også da utsolgt i din str på det du ønsket?

I så fall ville jeg sende de en e-post ang dette

Det nytter ikke å kontakte Stormberg. Har allerede gjort det, og ser mange andre har kommet med tilbakemeldinger både på siden dems og facebook siden dems, og man får bare til svar at det er utsolgt og at man får se etter andre produkter. Og damer får gjerne beskjed om å se på herremodellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nytter ikke å kontakte Stormberg. Har allerede gjort det, og ser mange andre har kommet med tilbakemeldinger både på siden dems og facebook siden dems, og man får bare til svar at det er utsolgt og at man får se etter andre produkter. Og damer får gjerne beskjed om å se på herremodellene. 

Ok. Det var dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det var dårlig

Er ikke mye service nei. De vet nok at de er ganske alene om markedet for sportsklær i store størrelser, og dermed kan opptre akkurat som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne buksa feks http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#10079550012

finnes i minst 2 farger helt opp til str 5XL

og er vindtett

se produktvurderingene: "En fantastisk god bruksbukse som kan brukes til alt. Det fantastiske er jo at den er elastisk også er den vindtett. Strammer ingen steder. Gikk ned en størrelse og den passer perfekt. Hvis jeg skal si noe negativt er at jeg savner beltestropper så jeg ha et belte på buksen. Veldig fint at det er bårrelås ved siden av trykk knappen i linningen. Dette vil bli min favorittbukse nr 1 :-)
 "

Har du sett denne buksa irl.? Selv om en av kundene skriver det er den ikke vindtett. Den er også veldig tynn og ikke særlig godt egnet på vinteren.

Anonymkode: 6b0f2...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett denne buksa irl.? Selv om en av kundene skriver det er den ikke vindtett. Den er også veldig tynn og ikke særlig godt egnet på vinteren.

Anonymkode: 6b0f2...702

I tillegg ser den ut til å være veldig kort i livet - noe som ikke er et direkte + når man er stor/ overvektig og har endel mage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i en Stormberg butikk idag og fikk kjøpt meg skiklær. Opplevde en fantastisk god service. Anbefales. Det er noe annet å få kjenne på, se og prøve klærne enn å kjøpe de på nett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Takker for mange tips. 

Jeg er på jakt etter turklær som kan brukes til fjells i flere minusgrader for lengre skiturer. Å lukke bukse med strikk går som regel ikke, da jeg sliter med å finne bukser som passer i lårene også, samt at buksene blir altfor lange når man går opp i størrelse. 

Skal sjekke ut den fra sportmann fra siste AB. Har nettopp fått tilsendt en bukse fra Stormberg. Altfor trang, og så lang at den ikke kan brukes, så der blir det retur. 

Anonymkode: 77553...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ellos.no/ahkka/trekkingbukse-renata/470435?N=1z13waeZ1z141puZ1z141s4Z680Z1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=4&selArt=581774&pr=0C1B2S3T

Denne har jeg i sort, den er god i størrelsen og hele den digre ræva mi har god plass oppi :) Den går godt opp i livet, alle sportsklærne fra dette merket er god fasong på for store størrelser.

Anonymkode: c8ff5...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt og fått ei skibukse til min store og nokså overvektige tenåringssønn fra XXL på nett. Har bare kikket på herreklærne der, men kanskje dameklær også går lit topp i størrelse? Skibuksa til ham var i str xxl og det er magen som er problemet når det gjelder å få lukket bukser, men det gikk bra med den størrelsen

Anonymkode: f0aa1...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
AnonymBruker

Stormberg har veldig mange x'er på størrelsene sine' men xl er vel 42... Til meg passer de absolutt ikke, helt feil passform. Jeg er ikke 2m høy dame selv om jeg er brei over rompa. 

Anonymkode: 6a2cb...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...