DoomCake Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Når jeg farger håret selv, er det dumt av meg å vaske det med min egen shampoo etter jeg har skummet opp fargen og "vasket" håret med den?Samme med den lille balsambeholderen, må jeg bruke den, eller kan jeg heller kjøre på med egen kur og balsam? Jeg hater fargeproduktene og føler at håret mitt er skittent ca tre timer etter det er farget. De får håret mitt til å se ut som jeg har brukt produkter fra Rema1000, men jeg er usikker på om det er nødvendig for best fargeresultat å følge instruksjonene på akkurat det?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Det er bare å vaske ut håret med din egen shampo og balsam. Når det gjelder kur, burde du vurdere å kjøpe en spesielt til etter hårfaring, som er beregnet på å få hårfarge til å vare lenger. Anonymkode: 1a1d4...26b 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å vaske ut håret med din egen shampo og balsam. Når det gjelder kur, burde du vurdere å kjøpe en spesielt til etter hårfaring, som er beregnet på å få hårfarge til å vare lenger. Anonymkode: 1a1d4...26b Det har ingenting for seg annet enn at det liksom skal være ekstra pleiende ingredienser i, eventuelt med uv-beskyttelse. Bruk det du føler for, TS. Anonymkode: deff5...db4 1
DoomCake Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2016 Takker for råd, fikk endelig farget håret uten at det ble helt ekkelt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå