Gå til innhold

Valg av studiested!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg ønsker å studere til høsten og vurderer mellom disse stedene: Molde, Fredrikstad, Songdal, Namsos, Grimstad, Harstad og Lillehammer. Er det noen som har studert eller bodd på et eller flere av disse stedene og har noen erfaringer å komme med? :) Vil også nevne at jeg har hund så å bo i en storby er lite aktuelt. Tenker mer et naturligvennlig sted med turmuligheter og hvor befolkningen ikke bor tett oppå hverandre. Tusen takk for svar :)

Anonymkode: 88871...b43

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg ønsker å studere til høsten og vurderer mellom disse stedene: Molde, Fredrikstad, Songdal, Namsos, Grimstad, Harstad og Lillehammer. Er det noen som har studert eller bodd på et eller flere av disse stedene og har noen erfaringer å komme med? :) Vil også nevne at jeg har hund så å bo i en storby er lite aktuelt. Tenker mer et naturligvennlig sted med turmuligheter og hvor befolkningen ikke bor tett oppå hverandre. Tusen takk for svar :)

Bor på Lillehammer og kan virkelig anbefale byen min <3

Anonymkode: cafa8...8b0

Skrevet

Vil i alle fall fraråde deg å dra til molde.

Anonymkode: c5425...4f7

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil i alle fall fraråde deg å dra til molde.

Anonymkode: c5425...4f7

Haha, hvorfor? :) Nysjerrig..

Skrevet

Jeg endte opp i Fredrikstad og er storfornøyd med valget! :) Det er så fint her om sommeren, yrende folkeliv og mange alternativer om man vil gjøre noe. Like fint om vinteren, men selvfølgelig litt mer "stille" på denne tiden. For å ikke snakke om hvor hyggelige folk er her! Føler meg hjemme på en måte. Vurderte selv Grimstad siden det er veldig koselig der, men jeg tror nesten det hadde blitt for dødt for meg på vinteren... 

Anonymkode: 16611...692

Skrevet
Den 1/10/2016 at 13.21, AnonymBruker skrev:

I Namsos skal det gå an å finne huseiere som godtar hund i hvertfall. 

Skrevet

Jeg studerte i Namsos, og stortrivdes :) Der vil jeg også tro det er greit å få med hunden. 

Anonymkode: dc40e...72f

Skrevet

Grimstad er en veldig koselig by, og ellers synes jeg Harstad ser kjempefint ut! Hadde sikkert gått an å fått med seg hund dit også :-)

Skrevet

Jeg har studert i Grimstad, og det er virkelig en by jeg kan anbefale! Skolen er også ganske ny med alle fasilitetene man trenger :) 

Anonymkode: 6c44f...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...