Somethingtodo Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Hei folkens:) Noen som har noen ideer som kan gjøre en lang løpetur mindre kjedelig (treningssenter). Tanker, apper osv? Om man løper over en time, syntes jeg det kan bli kjedelig, men er så godt etterpå:) Tips mottas med takk:)
Kenta Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Long distance runner av Iron Maiden på repeat!
Sushi Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Lydbok eller podcast. Hjerneføde og trening samtidig. 1
Somethingtodo Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2016 Lydbok og podcast- kjempe smart! det skal jeg prøve:) Takk
Wiggins Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Den beste måten å unngå at det blir kjedelig er å løpe ut i naturen, eller i det minste landlige områder. På Østlandet er det nå akkurat nå lettere å gå på ski ute enn å jogge. Langrenn er en fantastisk treningsform; det fins ingen andre treningsformer som trener flere muskelgrupper så variert. Når det ikke er vær til å trene ute har jeg musikk på øret. Det er den eneste måten jeg klarer å motivere meg for tredemølle. 1
Vesentlig Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Jeg elsker å høre podcaster. Nå gøy og høylytt, eller kanskje om akkurat trening. Da føler jeg meg så bra og føler jeg kan løpe for alltid. Jeg løper ute året rundt, men forstår at mange ikke liker det. Jeg blir ofte forkjølet pga det. Men om sommeren bør du så absolutt løpe ute. Det er ute de allet fleste løper best.
skruf Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 (endret) Musikk er tingen for meg iallefall! Har ei egen løpespilleliste på iphonen som jeg setter på. Skikkelig powermusikk som før beina til å rykke Dessuten; hvis jeg er lite motivert til å løpe så tenker jeg på folk som irriterer meg grenseløst, og som virkelig får blodtrykket til å stige. Da er det godt å få utløp for irritasjonen og jeg løper av meg litt. Endret 16. januar 2016 av skruf 2
Gjest willma Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Høy tempomusikk funker for meg Da har jeg det morsommere, som gjør at jeg også orker å løpe lenger. For problemet er ikke alltid at man er så utrolig sliten, men at man rett og slett gir opp pga kjedsomhet, og det er dumt. Så finn din greie, som nevn over her, podcast, musikk, lydbok osv. Edit: Har også en quote jeg pleier å si til meg selv hvis jeg kjenner jeg kjeder meg: uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen Endret 11. januar 2016 av willma
Somethingtodo Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2016 Mange gode tips👍 likte tanken om at man slår alle på sofan😀
pippip Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 Jeg tar gjerne med nettbrett og ser en serie når jeg løper på tredemølle.
Puny Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 180 BPM musikk, det driver virkelig bena fremover
Somethingtodo Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2016 Nettbrett var nok et smart tips. Det skal jeg gjøre neste gang:) Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå