Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det si å farge vippene? :oops:

Flaut men jeg har ikke peiling og har lyst å gjør det, men vet ikke helt hva kommer til å skjer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Farge øyevipper= dye your eyelashes. :)

Skrevet
Farge øyevipper= dye your eyelashes. :)

Uff nå jeg er ennå mer flaut... :oops:

For jeg vet hva det betyr men vet ikke hvordan det gjøres det. Er det vondt?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hjemme, eller hos salong/frisør?Hjemme takler jeg ikke, men hos frisør e.l tar det kanskje ti minutter. Du må ikke ha sminke på deg, og så påfører de farge på vippene dine, som du må la virke inn en stund. Du kan ikke åpne øynene mens du venter (vanskelig!). Når de så vasker bort fargen, har du pene, mørke øyenvipper, og det varer i ca 4-6 uker.

Skrevet

Takk for informasjon! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gjorde det hos hudpleier for mange år siden, det gikk raskt og smertefritt. Men jeg har ikke gjort det igjen fordi jeg følte jeg likevel måtte bruke mascara - altså syns jeg ikke effekten var god nok.

Skrevet

Det gjør absolutt ikke vondt hvis du klarer å holde øynene igjen så du ikke får noe farge inn i øynene. Det går fint an å gjøre det hjemme, men da burde du alliere deg med en venninne som kan gjøre det på deg, det er nok ikke så greit å få det til selv. Mamma har farget vippene mine et par ganger. Jeg har nesten usynlige vipper fra naturens side, men selv om vi brukte sort farge og lot den sitte i 20 minutter, ble det ikke veldig mørkt. Måtte fortsatt bruke mascara i tillegg. (Vippene blir jo ikke noe tykkere eller lengre.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...