Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Friis belter i str. XL eller er det bare opp til L?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har Friis belter i str. XL eller er det bare opp til L?

Lurer på om ikke jeg har et feilinnkjøpt belte i XL, men er ikke 100 % sikker... Det er laaaaangt ihvertfall... :)

Skrevet

Åh, Friis belter er bare et syn! Men gush, hvor dyre de er :-?

Skrevet

De er da ikke så avskrekkende dyre de? Mener jeg å huske... Er et par år siden jeg kjøpte belter sist (av den enkle grunn at jeg aldri bruker det, føler de "forkorter" meg på en merkelig måte), men sist kjøpte jeg en to-tre stykker og det var ikke så ille... Kjøpte en veske i samme som det ene beltet (det lange) og den er fiiin. Har fått masse skryt av den, for ingen jeg har møtt har maken :)

Skrevet

finnes det noe sted hvor man kan kjøpe friis belter/vesker over nettet?

Skrevet

De er dødslekre! Men litt dyre syns jeg...3-400 kroner er litt mye for "bare et belte"...men såå fine... :hjerte:

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man kan ikke kjøpe direkte fra websidene deres. Vil de ikke tjene penger på oss shoppe-sulten jenter eller hva?? :ler:

Jeg ser at det er en butikk i Sandnes (Citybag) som fører en god del Friis vesker og belter. Også er det vel B*Young men mindre utvalg.

Skrevet
De er da ikke så avskrekkende dyre de? Mener jeg å huske...

Prisen på det ene beltet jeg falt for, kostet 900 kr. Det er litt for mye, etter min mening. Men, de er kjempeflotte og jeg er veldig fristet til å spandere et på meg. Friis finnes forresten også på Envy i Stavanger.

Skrevet

Gurimalla.

Jeg tror det spørs litt på hvor du kjøper det.

På senteret hvor jeg jobber selges Friis i 2 forskjellige butikker. Den ene butikken er konsekvent minst 100 kr dyrere enn den andre for akkurat samme produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...