missfidget Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 Har Friis belter i str. XL eller er det bare opp til L?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2004 #2 Skrevet 10. oktober 2004 Har Friis belter i str. XL eller er det bare opp til L? Lurer på om ikke jeg har et feilinnkjøpt belte i XL, men er ikke 100 % sikker... Det er laaaaangt ihvertfall...
Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #3 Skrevet 10. oktober 2004 Åh, Friis belter er bare et syn! Men gush, hvor dyre de er :-?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2004 #4 Skrevet 10. oktober 2004 De er da ikke så avskrekkende dyre de? Mener jeg å huske... Er et par år siden jeg kjøpte belter sist (av den enkle grunn at jeg aldri bruker det, føler de "forkorter" meg på en merkelig måte), men sist kjøpte jeg en to-tre stykker og det var ikke så ille... Kjøpte en veske i samme som det ene beltet (det lange) og den er fiiin. Har fått masse skryt av den, for ingen jeg har møtt har maken
*Monica* Skrevet 10. oktober 2004 #5 Skrevet 10. oktober 2004 finnes det noe sted hvor man kan kjøpe friis belter/vesker over nettet?
Pusebaby Skrevet 10. oktober 2004 #6 Skrevet 10. oktober 2004 De er dødslekre! Men litt dyre syns jeg...3-400 kroner er litt mye for "bare et belte"...men såå fine...
missfidget Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg forstår ikke hvorfor man kan ikke kjøpe direkte fra websidene deres. Vil de ikke tjene penger på oss shoppe-sulten jenter eller hva?? Jeg ser at det er en butikk i Sandnes (Citybag) som fører en god del Friis vesker og belter. Også er det vel B*Young men mindre utvalg.
Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #8 Skrevet 10. oktober 2004 De er da ikke så avskrekkende dyre de? Mener jeg å huske... Prisen på det ene beltet jeg falt for, kostet 900 kr. Det er litt for mye, etter min mening. Men, de er kjempeflotte og jeg er veldig fristet til å spandere et på meg. Friis finnes forresten også på Envy i Stavanger.
myagi Skrevet 11. oktober 2004 #9 Skrevet 11. oktober 2004 Gurimalla. Jeg tror det spørs litt på hvor du kjøper det. På senteret hvor jeg jobber selges Friis i 2 forskjellige butikker. Den ene butikken er konsekvent minst 100 kr dyrere enn den andre for akkurat samme produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå