Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr litt over fire mnd nå, vi har vært mye sammen disse månedene, men alikevel har magefølelsen fortalt meg at noe ikke stemmer. Han er en fyr som alltid har mye å gjøre, og det blir ofte sene kvelder og de gangene han ikke kommer hjem til meg sier han at han sover over hos kompiser.

Det ble slutt mellom han og eksen en god stund før vi møtte hverandre, men enda har hun en bil som er hans. Her for litt siden ble bilen til han jeg dater ødelagt, så han dro å hentet bilen som stod hos eksen. Greit nok det, det er jo hans bil, men magefølelsen min sa noe annet. En kveld han ikke kom hjem til meg, så stod jeg opp tidlig dagen etter og dro til eksens hus. Der finner jeg bilen! 

Garantert at han har vært hos henne om natten. Jeg har ikke fortalt han hva jeg har sett enda, fordi jeg vil finne en lur måte å konfrontere han på. Vil ikke at han skal få muligheten til å bortforklare det på noen måte. Hva sier jeg? 

Hvis jeg sier at jeg har sett bilen hos eksen, så kan han finne på å si "jeg har ikke vært der, jeg har bare levert den tilbake". Så hva sier jeg?? Vil ikke la han slippe unna, for jeg er ikke dum og skjønner at han har vært hos henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du har en dårlig magefølelse og vil se på mobilen hans om han har intim kontakt med eksen eller gjør andre avtaler i skjul. Om han ikke har noe å skjule vil han la deg se, men han kommer til å si nei og da sier du at det er over. Du trenger ikke si noe om bilen nødvendigvis. 

Anonymkode: 3640a...c4b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at du har en dårlig magefølelse og vil se på mobilen hans om han har intim kontakt med eksen eller gjør andre avtaler i skjul. Om han ikke har noe å skjule vil han la deg se, men han kommer til å si nei og da sier du at det er over. Du trenger ikke si noe om bilen nødvendigvis. 

Jeg hadde aldri latt kjæresten se på mobilen min uansett. Jeg har ingenting å skjule, men jeg har noen personlige meldinger fra venner som ønsker at det skal bli mellom oss. Kjæresten kan koden på mobilen min, så han kan enkelt gå inn på den. Men hadde jeg tatt han i å snoke hadde jeg blitt skikkelig forbannet og såret. 

Uansett.. 

Jeg hadde spurt han du dater om hvor han ser dere sammen. Om han ser en fremtid. Han sier ja så spør du hvorfor han da er sammen med eksen sin. Så hadde jeg nok lyvd litt og sagt at jeg har venner i nærheten der hun bor og de har sett han overnatte der. 

Anonymkode: b41f2...c64

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gå rundt grøten? Hun har sett bilen hans hos eksen, da er det best å bare fortelle han det, og høre hva han har å si til sitt forsvar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...