AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg var skikkelig forelsket i min eks i alle årene vi var sammen. Han var alt for meg, nest etter våre barn. Det er en ting jeg lurer på, kan man bli like forelsket igjen i ny kjæreste? Jeg vil så gjerne oppleve å få det sånn igjen, men så var det dette mrd den første store kjærligheten da. Er så redd for å ikke tørre å satse på ett nytt forhold hvis jeg ikke kjenner de samme sterke følelsene på nytt, selv om jeg innerst inne vet at jeg vil ha den jeg "dater". Er det noen som kan si litt om hva de har opplevd? Anonymkode: 89ed6...b97
stan Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Jeg er mye mer forelsket i henne jeg lever med nå enn jeg noen gang har vært. Jeg trodde ikke det var mulig før jeg møtte henne. Så det er mulig, lykke til.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Ja, det er mulig. Vet ikke når, men er ganske sikker på at du også vil si det samme som jeg og brukeren over meg sier en vakker dag. Jeg trodde, som du, at det kom til å bli umulig. Jeg hadde godt av å være singel i noen år før jeg kunne forelske meg så mye igjen, men nå er jeg mer forelsket enn jeg noensinne har vært før. Det er helt elektrisk, cosmic. Jeg gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv sammen med denne mannen! Når jeg klarer, klarer du. Anonymkode: e5121...3d5
Engel Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Har lurt litt på det samme... Vi finner nok den store kjærligheten på nytt skal du se. Men jeg kjenner at det ligger litt utfordring i at nå er jeg veldig bestemt på hva jeg ønsker meg, og at følelsene virkelig må være der. Forrige gang så gikk det seg liksom litt til over tid. Men føler ikke at jeg helt har mulighet til lang "prøvetid" nå. Det er vanskelig å få til uten at barna blir involvert. Og når de blir involvert ønsker jeg å være rimelig sikker på at det er noe varig... Det er sikkert ikke dumt å bruke litt tid alene da, finne seg selv igjen. Bli trygg på seg selv først. Og få lagt alt gammelt bak seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå