lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har datet en fyr siden midten av november. Aldri klart å riste av meg en vond magefølelse med at det var noe som skurret, og uansett hvor mye han skrev/ringte og fortalte at han likte meg, så tvilte jeg likevel.. På fredag fortalte ei venninne meg at jeg burde passe meg for han, fordi hun hadde en venninne som hadde datet han, og hvor han endte med å såre hun. Han hadde datet flere samtidig, og i stede for å bryte med henne, så hadde han bare latt alt "dø ut" med å svare sjeldnere og sjeldnere. Så i går gjorde jeg noe jeg angrer på, jeg sjekket tlf hans når han var i dusjen. Der så jeg flere han hadde skrevet til, og særlig ei annen ei hvor det sto meldinger som "jeg gleder meg til å se deg igjen☺️" osv osv. Hun hadde sendt melding til han på fredag, hvor hun hadde skrevet at om han ikke var interessert, så måtte han bare si det så hun slapp å gå rundt å gruble (hun hadde skrevet noe om at det var lenge siden de hadde truffet hverandre osv". Det jeg reagerte på i svaret hans var at han ikke avskrev hun, og sa bare at det hadde vært en hektisk periode med mye flytting og jobb, men at de kanskje kunne møtes på Iørdag. I realiteten vet jeg at han har vært sammen med meg så og si hver dag denne uka.. Jeg fortalte ikke han va jeg hadde sett, men tok opp det min venninne hadde sagt om han, og at jeg ikke klarte å riste av meg følelsen av at jeg ikke kunne stole på han. Han sa da at han syns det var vondt å høre, fordi han ikke hadde gjort noe som tilsvarte at jeg ikke kunne stole på han, og at han forsøkte så godt han kunne med å få meg til å innse at han liker meg... Men han syns det er for tidlig å bli sammen enda. Hva skal jeg gjøre?? Han sendte meg flere meldinger i går, og da jeg ikke svarte så ringte han. Han ville jeg skulle komme til han i går, så jeg vet ikke om han møtte hun andre jenta? Jeg er knust, og har det så vondt. Tror ikke jeg noen gang kan bli forelsket igjen etter han her 😢 Trenger sårt synspunkter og råd.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Vel, åpenbart av typen som dater flere samtidig. Er ikke alle som ser noe galt i det, men de later alle som at "du er den eneste" osvosv mens de dagene de ikke er med deg så knuller de på noen andre. ta advarselen til etterretning, og innse at han fremdeles vil ha hun andre jenta i tillegg til deg siden han ikke avskrev henne. Dere er jo ikke kjærester, så han er jo faktisk fri til å gjøre som han vil, men det beste for deg er å komme deg unna han siden du allerede nå føler deg såret. Tenk så såret du blir når du har holdt på med han i 4 måneder til og han dumper deg når du tror dere er på nippet til å bli sammen! Selvfølgelig kan du bli forelsket igjen etter han, selvom det virket håpløst akuratt nå. Jeg har vært i akuratt samme situasjon som deg, flere ganger, og selvom det har knekt meg skikkelig, så er jeg i dag mer forelsket enn noen gang i en trofast og flott fyr som har introdusert meg for familien sin Anonymkode: 5d255...106 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Så utrolig kjipt. Men beste er å gå. Du kan jo aldri stole på han. Anonymkode: 02909...585 3
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2016 Innerst inne så vet jeg det.. Åååårh, hater at jeg skal bli så raskt emosjonelt involvert i andre mennesker! Tror aldri jeg har hatt så stor kjælighetssorg som nå, og det av en mann jeg ikke har møtt mer enn 2 mnd.. 😔😢 Jeg får seriøst ikke puste.. Men fatter han ikke hva han gjør med følelsene til andre??! Forstå ikke hvorfor han skal ta så mye kontakt hvis jeg bare er ei han knuller.. Og så dum som jeg har vært har jeg gått på triksene hans med "jeg holder ikke på med deg hvis jeg ikke hadde sett for meg noe seriøst i fremtiden". Eller "du er ikke som alle andre, jeg liker deg så utrolig godt", og "du er noen jeg kunne giftet meg med"... Vi skal egentlig på hyttetur i helga, som han snakker om at han gleder seg så til. Han snakket til og med om at vi skulle til København i mars??! Hvorfor sier og gjør han slikt hvis han bare ser på meg som sex? 😢 Han sier han ikke har hatt sex med andre siden han møtte meg. Kan jeg stole på det? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 40 minutter siden, lille_myyy skrev: Innerst inne så vet jeg det.. Åååårh, hater at jeg skal bli så raskt emosjonelt involvert i andre mennesker! Tror aldri jeg har hatt så stor kjælighetssorg som nå, og det av en mann jeg ikke har møtt mer enn 2 mnd.. 😔😢 Jeg får seriøst ikke puste.. Men fatter han ikke hva han gjør med følelsene til andre??! Forstå ikke hvorfor han skal ta så mye kontakt hvis jeg bare er ei han knuller.. Og så dum som jeg har vært har jeg gått på triksene hans med "jeg holder ikke på med deg hvis jeg ikke hadde sett for meg noe seriøst i fremtiden". Eller "du er ikke som alle andre, jeg liker deg så utrolig godt", og "du er noen jeg kunne giftet meg med"... Vi skal egentlig på hyttetur i helga, som han snakker om at han gleder seg så til. Han snakket til og med om at vi skulle til København i mars??! Hvorfor sier og gjør han slikt hvis han bare ser på meg som sex? 😢 Han sier han ikke har hatt sex med andre siden han møtte meg. Kan jeg stole på det? Jeg kjenner jo ikke fyren, men jeg har hørt alle de der tingene før, og nei man kan ikke stole på det. Mannfolk er sneaky. MEN menn kan jo også forandre seg, man skal bare ikke tro at man er kvinnen som klarer å forandre de, de må ha forandret seg før man involverer seg i de, og siden han fortsatt skal møte hun andre jenta så tror jeg ikke han har det. Jeg syns du bør stoppe følelsene dine her, men kanskje bli med han på tur å se om han beviser noe ekstra for deg da. Ta praten med han om når dere skal gå fra å holde på til å bli offisielle kjærester, og se om han vrir seg unna eller gledelig annonserer til sin krets at han har fått kjæreste. Anonymkode: 5d255...106
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jo ikke fyren, men jeg har hørt alle de der tingene før, og nei man kan ikke stole på det. Mannfolk er sneaky. MEN menn kan jo også forandre seg, man skal bare ikke tro at man er kvinnen som klarer å forandre de, de må ha forandret seg før man involverer seg i de, og siden han fortsatt skal møte hun andre jenta så tror jeg ikke han har det. Jeg syns du bør stoppe følelsene dine her, men kanskje bli med han på tur å se om han beviser noe ekstra for deg da. Ta praten med han om når dere skal gå fra å holde på til å bli offisielle kjærester, og se om han vrir seg unna eller gledelig annonserer til sin krets at han har fått kjæreste. Anonymkode: 5d255...106 Det er akkurat det jeg tenker.. Man burde iallefall ha en liten aning om man ønsker å være kjærester etter 2 mnd.. Han ville vi skulle møtes i dag. Jeg tror jeg kommer til å si at jeg ikke gidder å sløse bort tiden på noen som har så problem med å forplikte seg, og at vi iallefall skal være eksklusive. Om man kaller det for kjærester er ikke så farlig, men jeg trenger den tryggheten. Hvis han ikke kan det, så får jeg avskrive han. Selv om det er syyyykt vanskelig, må jeg lære meg å ha såpass selvrespekt, og vise han at jeg har litt respekt for meg selv også? Syns bare det er så vanskelig når han ikke vet hva jeg vet, og han bare kjører samme løpet med å kontakte meg ofte. Nå vet jeg ikke om han møtte hun andre i går, siden han ville jeg skulle komme til han etter jobb. Han fortalte meg også i går om at han hadde datet ei nesten samtidig som meg i starten, men at han ikke hadde møtt hun etter at vi begynte å bli mer seriøse (hans ord). Han fortalte også i går at han var dårlig på å avvise andre, og at han derfor lot ting bare dø ut, og at dette ikke var noe han var stolt av. Jeg føler jo at han prøver så godt han kan med å være ærlig med meg, men jeg klarer fortsatt ikke helt å stole på han...
Gjest ashanti Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har vært i din situasjon flere ganger. Det eneste jeg kan si er at du selv må erfare hvordan slike menn er, før du klarer å lære at det beste er å kutte ut slike med én gang. Jeg har selv sett alle varsellamper blinke rødt, men ikke klart å innse realiteten fordi jeg har vært så blendet av forelskelse at jeg har valgt å fortsette med fyren for så å bli tusen ganger mer såret noen måneder senere. Min erfaring er altså at det ikke hjelper hva man råder deg til i denne tråden, fordi det er noe man selv må oppleve og gå i gjennom.. Håper selvsagt at han er unntaket og at han kanskje er en fantastisk fyr som er superinteressert i deg, men helt ærlig; når du allerede før dere er blitt sammen må sjekke mobilen hans (har ikke alle koder på mobilene sine nå om dagen forresten?) og du i tillegg finner ting der som er shady, så høres det ikke ut som en supersunn start på et stabilt forhold.
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2016 9 minutter siden, ashanti skrev: Jeg har vært i din situasjon flere ganger. Det eneste jeg kan si er at du selv må erfare hvordan slike menn er, før du klarer å lære at det beste er å kutte ut slike med én gang. Jeg har selv sett alle varsellamper blinke rødt, men ikke klart å innse realiteten fordi jeg har vært så blendet av forelskelse at jeg har valgt å fortsette med fyren for så å bli tusen ganger mer såret noen måneder senere. Min erfaring er altså at det ikke hjelper hva man råder deg til i denne tråden, fordi det er noe man selv må oppleve og gå i gjennom.. Håper selvsagt at han er unntaket og at han kanskje er en fantastisk fyr som er superinteressert i deg, men helt ærlig; når du allerede før dere er blitt sammen må sjekke mobilen hans (har ikke alle koder på mobilene sine nå om dagen forresten?) og du i tillegg finner ting der som er shady, så høres det ikke ut som en supersunn start på et stabilt forhold. Jeg har jo blitt såret før, men ikke av denne typen "player", hvor han sier og gjør alt rett, men egentlig har et dobbeltliv.. Han sier jo såå mye riktig, slik som at han føler han kan være ærlig med meg, og stoler på meg. Derfor har hatt også gitt meg koden til telefonen sin (haha, så lurt var det).. Jeg vet ikke. Jeg gidder ikke mer tull
Teethgrinding Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Dette er hvordan playere fungerer. Det er dypest sett menneskesynet det er noe galt med. Som player anerkjenner man ikke andres verdi, men plasserer seg selv og sine egne behov og lyster i førersetet. Man bruker kvinners behov for nærhet og fellesskap til egen vinning ved å fortelle dem nøyaktig det de vil høre: "Du er den eneste for meg". "Jeg vil gifte meg med deg". "Det er bare deg og meg". Samtidig trekker de seg unna og holder et skjold oppe for virkeligheten. Den virkeligheten som i praksis er fylt til randen med løse forbindelser til samme typen kvinner som deg selv: Søkende, lettlurte, naive, og romantisk orienterte flotte jenter. Det viktigste å huske på er at til tross for ens egen naivitet er det han som har et problem. Det er ingenting galt i å ønske seg et forhold og å forelske seg. Jeg tror det er viktig å huske på dette i all sorgen og kaoset som følger handlingene til en som seiler under falske flagg. Til syvende og sist er det kun han som taper noe på dette. Han mister jo tross alt muligheten til å bli elsket av akkurat deg. Flotte deg, som ikke vil noe annet enn å gi din kjærlighet til et annet menneske. Det finnes jo ikke noe finere. Hvorfor i all verden vil han ikke ha det? Slike menn har seriøse problemer. Det beste er å holde seg unna. 7
Gjest ashanti Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 25 minutter siden, lille_myyy skrev: Jeg har jo blitt såret før, men ikke av denne typen "player", hvor han sier og gjør alt rett, men egentlig har et dobbeltliv.. Han sier jo såå mye riktig, slik som at han føler han kan være ærlig med meg, og stoler på meg. Derfor har hatt også gitt meg koden til telefonen sin (haha, så lurt var det).. Jeg vet ikke. Jeg gidder ikke mer tull Det har jeg.. Det er fascinerende hvordan de klarer å holde på sånn, men det finnes faktisk mange som er i stand til det. Men kan selvsagt være at han du dater er unntaket. Det er jo litt rart at han ga deg koden til mobilen sin, du har vel en egen mobil, og spesielt merkelig når han vet hva slags meldinger han har liggende der. Uansett så finner du ut av det. Enten blir du såret eller så går det fint tiden vil vise.
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2016 57 minutter siden, Arcturus skrev: Dette er hvordan playere fungerer. Det er dypest sett menneskesynet det er noe galt med. Som player anerkjenner man ikke andres verdi, men plasserer seg selv og sine egne behov og lyster i førersetet. Man bruker kvinners behov for nærhet og fellesskap til egen vinning ved å fortelle dem nøyaktig det de vil høre: "Du er den eneste for meg". "Jeg vil gifte meg med deg". "Det er bare deg og meg". Samtidig trekker de seg unna og holder et skjold oppe for virkeligheten. Den virkeligheten som i praksis er fylt til randen med løse forbindelser til samme typen kvinner som deg selv: Søkende, lettlurte, naive, og romantisk orienterte flotte jenter. Det viktigste å huske på er at til tross for ens egen naivitet er det han som har et problem. Det er ingenting galt i å ønske seg et forhold og å forelske seg. Jeg tror det er viktig å huske på dette i all sorgen og kaoset som følger handlingene til en som seiler under falske flagg. Til syvende og sist er det kun han som taper noe på dette. Han mister jo tross alt muligheten til å bli elsket av akkurat deg. Flotte deg, som ikke vil noe annet enn å gi din kjærlighet til et annet menneske. Det finnes jo ikke noe finere. Hvorfor i all verden vil han ikke ha det? Slike menn har seriøse problemer. Det beste er å holde seg unna. Takk, du må være et flott menneske Håper jeg etterhvert finner en person som gir like mye av seg selv som jeg gjør.. 2
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2016 (endret) 1 time siden, ashanti skrev: Det har jeg.. Det er fascinerende hvordan de klarer å holde på sånn, men det finnes faktisk mange som er i stand til det. Men kan selvsagt være at han du dater er unntaket. Det er jo litt rart at han ga deg koden til mobilen sin, du har vel en egen mobil, og spesielt merkelig når han vet hva slags meldinger han har liggende der. Uansett så finner du ut av det. Enten blir du såret eller så går det fint tiden vil vise. Det var i forbindelse med at jeg skulle låne tlf hans, så han sa passordet sitt. Jeg er flink til å huske på tall 😁 Jeg har på følelsen av at det er det første, og det er jo en grunn til at jeg har følt at noe har vært galt hele tiden. Dumme intuisjonen har alltid rett?! 😥 Endret 10. januar 2016 av lille_myyy
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #13 Skrevet 10. januar 2016 1 time siden, Arcturus skrev: Dette er hvordan playere fungerer. Det er dypest sett menneskesynet det er noe galt med. Som player anerkjenner man ikke andres verdi, men plasserer seg selv og sine egne behov og lyster i førersetet. Man bruker kvinners behov for nærhet og fellesskap til egen vinning ved å fortelle dem nøyaktig det de vil høre: "Du er den eneste for meg". "Jeg vil gifte meg med deg". "Det er bare deg og meg". Samtidig trekker de seg unna og holder et skjold oppe for virkeligheten. Den virkeligheten som i praksis er fylt til randen med løse forbindelser til samme typen kvinner som deg selv: Søkende, lettlurte, naive, og romantisk orienterte flotte jenter. Det viktigste å huske på er at til tross for ens egen naivitet er det han som har et problem. Det er ingenting galt i å ønske seg et forhold og å forelske seg. Jeg tror det er viktig å huske på dette i all sorgen og kaoset som følger handlingene til en som seiler under falske flagg. Til syvende og sist er det kun han som taper noe på dette. Han mister jo tross alt muligheten til å bli elsket av akkurat deg. Flotte deg, som ikke vil noe annet enn å gi din kjærlighet til et annet menneske. Det finnes jo ikke noe finere. Hvorfor i all verden vil han ikke ha det? Slike menn har seriøse problemer. Det beste er å holde seg unna. Herlig Anonymkode: 42fe2...79a 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #14 Skrevet 10. januar 2016 Ser ofte at noen skriver at man ikke gjør noe galt ved å date/ha sex med flere samtidig, for man er jo ikke kjærester. Latterlig. En slik meninge er 100% subjektiv. Med den logikken kan man si at man ikke gjør noe galt når man er utro selv om man er i et forhold, det finnes jo ingen paragraf i Norges lover om dette. Det er ikke straffbart. Derfor handler det nettopp om moral og etikk. For mange, meg inkludert, gjør man noe galt om man dater og har sex med flere samtidig, og ikke er åpen om det. Det er umoralsk. Siden det er ikke er straffbart handler det derfor om hvert enkelt menneskes oppfatning av hva som er akseptabelt og ikke, og det er absolutt ingen fasit som sier at "er man ikke kjærester så er alt greit". Derfor er det viktig at man er åpen om at man dater andre, fordi den andre personen nettopp kan mene at dette absolutt ikke er greit. Dessverre er mennesker feige og egoistiske og synes det er innafor å lure andre, og mange blir dermed brutalt såret på denne måten. Man lærer på den harde måten, dessverre. Meg selv inkludert. Anonymkode: cdbbe...a88 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #15 Skrevet 10. januar 2016 16 minutter siden, lille_myyy skrev: Det var i forbindelse med at jeg skulle låne tlf hans, så han sa passordet sitt. Jeg er flink til å huske på tall 😁 Jeg har på følelsen av at det er det første, og det er jo en grunn til at jeg har følt at noe har vært galt hele tiden. Dumme intuisjonen har alltid rett?! 😥 Man skal aldri undervurdere magefølelsen, det er som regel en grunn til at den "sier i fra". Anonymkode: cdbbe...a88 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #16 Skrevet 10. januar 2016 1 time siden, Arcturus skrev: Dette er hvordan playere fungerer. Det er dypest sett menneskesynet det er noe galt med. Som player anerkjenner man ikke andres verdi, men plasserer seg selv og sine egne behov og lyster i førersetet. Man bruker kvinners behov for nærhet og fellesskap til egen vinning ved å fortelle dem nøyaktig det de vil høre: "Du er den eneste for meg". "Jeg vil gifte meg med deg". "Det er bare deg og meg". Samtidig trekker de seg unna og holder et skjold oppe for virkeligheten. Den virkeligheten som i praksis er fylt til randen med løse forbindelser til samme typen kvinner som deg selv: Søkende, lettlurte, naive, og romantisk orienterte flotte jenter. Det viktigste å huske på er at til tross for ens egen naivitet er det han som har et problem. Det er ingenting galt i å ønske seg et forhold og å forelske seg. Jeg tror det er viktig å huske på dette i all sorgen og kaoset som følger handlingene til en som seiler under falske flagg. Til syvende og sist er det kun han som taper noe på dette. Han mister jo tross alt muligheten til å bli elsket av akkurat deg. Flotte deg, som ikke vil noe annet enn å gi din kjærlighet til et annet menneske. Det finnes jo ikke noe finere. Hvorfor i all verden vil han ikke ha det? Slike menn har seriøse problemer. Det beste er å holde seg unna. Dette! Flott innlegg, Arcturus! Anonymkode: cdbbe...a88 2
lille_myyy Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2016 Egentlig hadde jeg håpet at folk skulle si "neida, det er ikke så ille som det ser ut til, han er nok bare litt redd..." 😔 Men... Han ringte meg i går, og vi avtalte å møtes i dag. Har fortsatt ikke hørt noe fra han i dag. Skal jeg bare la alt dø ut da, og ikke ta kontakt mer? Eller hva tenker dere om det? 😳😢
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #18 Skrevet 10. januar 2016 1 time siden, lille_myyy skrev: Egentlig hadde jeg håpet at folk skulle si "neida, det er ikke så ille som det ser ut til, han er nok bare litt redd..." 😔 Men... Han ringte meg i går, og vi avtalte å møtes i dag. Har fortsatt ikke hørt noe fra han i dag. Skal jeg bare la alt dø ut da, og ikke ta kontakt mer? Eller hva tenker dere om det? 😳😢 Jeg hadde venta til neste gang han hadde kontakt. Da hadde jeg gitt klar beskjed at jeg ikke er interessert i å være ei han tar kontakt med når det passer han. Også hadde jeg spørt om dere er ekslusive. Svarer han ja, så lyver han jo? Aldri la deg bli behandlet som dritt. Anonymkode: 9c2f2...839 1
Gjest ashanti Skrevet 10. januar 2016 #19 Skrevet 10. januar 2016 2 timer siden, lille_myyy skrev: Egentlig hadde jeg håpet at folk skulle si "neida, det er ikke så ille som det ser ut til, han er nok bare litt redd..." 😔 Men... Han ringte meg i går, og vi avtalte å møtes i dag. Har fortsatt ikke hørt noe fra han i dag. Skal jeg bare la alt dø ut da, og ikke ta kontakt mer? Eller hva tenker dere om det? 😳😢 Som jeg nevnte i et tidligere innlegg i denne tråden så må du bare gå i gjennom erfaringen selv og det ser jo ut til at det er det du har tenkt til, når du innerst inne har lyst til at han skal ta kontakt igjen idag for å bekrefte at dere skal møtes idag. Nå som du vet hvordan han er, så er det opp til deg å velge om du vil bli behandlet som en dørmatte som finner seg i alt mulig eller om du vil vise han at du faktisk ikke trenger å finne deg i sånt, fordi du er en bra dame som kan få bedre.
Zouk Skrevet 10. januar 2016 #20 Skrevet 10. januar 2016 Huff TS, dette var trist å lese. Men ut i fra det du så på telefonene hans: Det går minst en jente der ute og lurer på hva som skjer, og som han direkte lyver til om hva han gjør (sammen med deg, ikke jobb eller flytting etc) Hun gir ham mulighet til å trekke seg udramatisk. Hun ber ham si fra hvis han ikke er interessert, og i og med at han ikke sier det betyr det vel at han er interessert da? Og det er vel ikke OK for deg? Du ønsker deg at du ikke ble så lett følelsesmessig involvert - IKKE ønsk deg det. Bli heller litt flinkere til manøvrere kjappere etter magefølelsen. Sitat : Nå vet jeg ikke om han møtte hun andre i går, siden han ville jeg skulle komme til han etter jobb. Han fortalte meg også i går om at han hadde datet ei nesten samtidig som meg i starten, men at han ikke hadde møtt hun etter at vi begynte å bli mer seriøse (hans ord). Han fortalte også i går at han var dårlig på å avvise andre, og at han derfor lot ting bare dø ut, og at dette ikke var noe han var stolt av. Jeg føler jo at han prøver så godt han kan med å være ærlig med meg, men jeg klarer fortsatt ikke helt å stole på han... Pass på nå. Han kan ha fått følelsen av at du begynner å bli litt skeptisk / holder på å glippe for ham. (i og med at du fortalte hva din venninne hadde sagt) Så nå gir han LITT av det du vil ha (åpenhet / forklaring). Snakker deg etter munnen rett og slett. Så holder du deg forhåpentligvis i ro en stund. Og ærlig talt: Så dårlig på å avvise andre at han påfører folk stor sorg og mulig potensiell ny kjæreste engstelse og skepsis? At han ikke er stolt av det får ingen verdi før han faktisk gjør noe med det, dvs slutter. I og med at du vet om folk han har såret på denne måten før har han holdt på en stund. Å forhindre eget ubehag kommer lenge før hensynet til andre. Digresjon: Takk for at du minner meg på magefølelsen. For en stund tilbake unnlot jeg å involvere meg med en mann selvom han ikke hadde gjort noe feil. Det var mer små ting med personlighet og væremåte som gjorde meg urolig (men jeg likte ham veldig godt også). Uroligheten holdt meg unna, og jeg har angret noen ganger ("jeg skulle blitt bedre kjent med ham," tenk om hvis atte osv). Men jeg vet for egen del at bordet fanger lett. Så heretter skal jeg tro at magefølelsen styrte meg unna noe jeg ikke vet helt hva var, men at det var til det beste. TS, har du hørt noe fra ham nå? Kanskje du heller skal komme skikkelig i gang med sorgprosessen, bli ferdig, gå videre. Og som en annen skrev: Det er han som har et problem. OK; han er et problem for deg, men det kan forsvinne fort hvis du vil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå