Gå til innhold

Kjæresten til en god venn stråler av misnøye når jeg er der.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg gjør så godt jeg kan å forholde meg nøytral, og forsøker å svare med å vinkle det fra hennes ståsted, "men har du tenkt på at hun kanskje...", fremfor å bare være en som tar imot hans "klager" og akke seg over dem. Nå vet ikke jeg om hun vet at han iblandt kanskje betror seg for mye til meg, men i så fall har jeg prøvd å være på hennes side.

Og du sa at? 

Anonymkode: f3bc0...f8b

Ja? Akkurat? Hvis det er et problem hun ikke forstår, så prøver jeg å hjelpe han å skjønne hvorfor hun ikke forstår det, samtidig som jeg også såklart snakker om selve problemet, som ikke nødvendigvis har noe med henne å gjøre. Likevel dukker hun opp noen ganger fordi han syns det er trist han ikke kan snakke med henne om det. Men det er viktig for meg å prøve å være på hennes side, slik at han kanskje tenker seg om og prøver å snakke med henne også. 

Så det sa jeg.

TS.

Anonymkode: 433a7...393

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville prøvd å få kontakt med henne og bli bedre kjent med henne. Hun føler seg nok truet. Legg henne til som venn på facebook og skriv til henne, lik bildene hennes osv. Det hadde jo vært kjempefint om dere to også kunne blitt venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Akkurat? Hvis det er et problem hun ikke forstår, så prøver jeg å hjelpe han å skjønne hvorfor hun ikke forstår det, samtidig som jeg også såklart snakker om selve problemet, som ikke nødvendigvis har noe med henne å gjøre. Likevel dukker hun opp noen ganger fordi han syns det er trist han ikke kan snakke med henne om det. Men det er viktig for meg å prøve å være på hennes side, slik at han kanskje tenker seg om og prøver å snakke med henne også. 

Så det sa jeg.

TS.

Anonymkode: 433a7...393

Som Prinsesse Diana sa: 

"Well, there were three of us in thismarriage, so it was a bit crowded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...