Gå til innhold

Ring i navelen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde ring i navelen for 5-6 år siden. Det har grodd igjen nå, så må evnt. stikke opp på nytt..er det lett at det blir ekstra stygt når man tar den ut igjen senere?

Er og litt usikker på om det bare er harry å ha ring i navelen nå..Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt ring i navlen i snart 7 år, og trives godt med det. Mulig det har blitt harry nå, men jeg er så vant til å ha den der, at jeg kan ikke tenke meg å fjerne den...! :ler: Det er jo heller ikke så ofte jeg viser den frem da... :wink:

Vet dessverre ikke hvordan det blir om du må stikke opp hullet igjen, men skulle da tro at det gikk greit??!!

Skrevet

Har også hatt ring/bolt i navlen i snart 7 år. Har tatt den ut av og til, men det ser så nakent uten!

Du kan jo prøve å stikke en ring inn, men hvis det ikke går bør du gå til piercingstudie. (Oslo piercingstudie er ikke seriøst)

Skrevet

Jeg har hull i navlen, og jeg har ikke angret ett sekund på at jeg skaffet det. :)

(Jeg driter i om folk synes det er blodharry,...det ser lekkert ut på min navle, og jeg liker det,...det er det eneste jeg bryr meg om)

Skrevet

Jeg har hatt den i fire år og har aldri angret. bryr meg ikke om noen som eventuelt skal synes det er harry. det er min kropp!

Gjest Dolphina
Skrevet

Har hatt det, men tatt den ut.

Syntes ikke gjennom valkene!

Hehe

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har også hull i navlen, men ikke ring, for den hang seg hele tiden opp. Jeg driter også i om folk synes det er harry; piercingene mine er en del av hvem jeg er, og uten føler jeg at jeg seiler under falsk flagg.

Skrevet

Jeg er også av dem som nå har hatt hull i navlen i flere år - det er faktisk blitt 6 år nå. Jeg driter også i hva folk mener eller ikke mener om det, jeg trives med det og sånn er det.

Skrevet

Jeg syns det er litt harry med ring i navelen.

Har hull der selv, men har tatt den ut.

Men liker du det så hvorfor ikke? :)

Skrevet
Har også hatt ring/bolt i navlen i snart 7 år. Har tatt den ut av og til, men det ser så nakent uten!

Du kan jo prøve å stikke en ring inn, men hvis det ikke går bør du gå til piercingstudie. (Oslo piercingstudie er ikke seriøst)

Hvorfor er ikke Oslo Piercingstudio seriøse ?

Hvem ville DU brukt ?

Jeg hadde piercing i navlen og tok den på Oslo Piercingstudio øverst på Grünerløkka. Jeg måtte dessverre ta en ut et par år senere, da den vokste ut :grine:

Jeg synes det var veldig fint å ha den der, og jeg hadde ønsket meg det lenge. Jeg synes det passet magen min og jeg gir som andre her blanke f i om folk synes det er harry eller hva. Smaken er som baken, og jeg følger min egen smak. Skal man ta piercing / ikke ta piercing kun fordi det er mote eller ei ? :o

Jeg vil gjerne ta en igjen, og se om det går bra denne gangen. Mulig det blir ganske snart siden vinteren er en grei tid å ta den på mht grotid, sjø, sol og bading.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg hadde piercing og tok den ut. Etter ei stund hadde den grodd igjen, og jeg måtte stikke den opp. Den nye ble satt skeivt (sikkert vanskelig å treffe i det opprinnelige hullet) til å begynne med, men nå (ca 4 år etter) er den bra. Mulig den rettet seg etterhvert....?!!

Så du kan trygt stikke den opp igjen, bare påpek at de skal prøve å sette den så den ikke blir skjev!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde jeg bare funnet navlen, så ville jeg tatt hull... men, ikke lett når den er borte... :roll:

*ønske ønske*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...