Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Er redd for å noe har skjedd katten min. Han har vært borte siden 28. Des. Det er ikke i hans karakter å være lenge ute i veldig kalt vær. Han er inmari lat når været er dårligt og vil helst bare kose. Derfor frykter jeg å noe har skjedd. Håper noen bare har tatt ham inn og hann ikke er ute et sted med forfrysninger. Jeg bare må prøve litt til. Noen som har sett Pyro? http://dyrehjelpen.romerike.no/-/bulletin/show/861699_pyro-er-savnet
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 For en nydelig katt Pyro er. Veldig leit han har vært borte så lenge. Håper virkelig at han har møtt på noen snille folk. Jeg har ikke sett han. Håper at han vil komme hjem igjen like fin og hel.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Håper du finner katten din. Har du delt dette på Facebook, f.eks. grupper til Dyrebeskyttelsen og liknende? Anonymkode: d6853...218
Gjest 123Sol Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Så fin <3 Har du spurt på kjøp og salg sidene på facebook? Og andre grupper i ditt område som handler om kjæledyr som er borte. Håper han kommer tilbake!
Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg har lagt ut etterlysning på fb-sider i nabolaget og et par andre som er aktive, snakket med naboer, annonse i avisen og fulgt med alle dyresider jeg kan finne, hver dag. Holder kannskje i kort tråd men jeg kan ikke gi opp håpet
Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2016 9 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: For en nydelig katt Pyro er. Veldig leit han har vært borte så lenge. Håper virkelig at han har møtt på noen snille folk. Jeg har ikke sett han. Håper at han vil komme hjem igjen like fin og hel. Tusen takk <3
SunnivaOslo Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Legg ut på "katt savnet eller funnet"på facebook. dyrebar.no er nede og har vært nede en ukes tid,noe som er dumt for det er en veldig bra side.
Tvist Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Legg det gjerne ut i lokalavisen, med bilde, det hjalp meg.
Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2016 7 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Legg ut på "katt savnet eller funnet"på facebook. dyrebar.no er nede og har vært nede en ukes tid,noe som er dumt for det er en veldig bra side. Tror ikke jeg har prøvd denne siden takk skal du ha <3 1
Mis(s)Understood Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Så flott han er <3 Nå bare sjekker meg litt.... Dyrebar på FB ? Lokale organisasjoner ? Ta med plakeaten og oppsøk alle vetrinærkontorer du vet om i en god radius. Spør pent om du kan få lov til å henge opp plakaten, også slik at de skal ha kontaktinfo på deg dersom Pyro blir bragt inn for undersøkelse. Krysser potene !
Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2016 14 minutter siden, Tvist skrev: Legg det gjerne ut i lokalavisen, med bilde, det hjalp meg. Romerikes blad ringte meg opp da jeg la ut første annonsen og sa de skulle hjelpe meg å etterlyse ham. Utroligt snille folk
Kittlingur Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2016 11 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Så flott han er <3 Nå bare sjekker meg litt.... Dyrebar på FB ? Lokale organisasjoner ? Ta med plakeaten og oppsøk alle vetrinærkontorer du vet om i en god radius. Spør pent om du kan få lov til å henge opp plakaten, også slik at de skal ha kontaktinfo på deg dersom Pyro blir bragt inn for undersøkelse. Krysser potene ! Takk skal du ha tenkte ikke på å henge opp oppslag på vetrinærkontor fordi han er chippet. Man kan jo prøve:)
Mis(s)Understood Skrevet 9. januar 2016 #13 Skrevet 9. januar 2016 1 time siden, Kittlingur skrev: Takk skal du ha tenkte ikke på å henge opp oppslag på vetrinærkontor fordi han er chippet. Man kan jo prøve:) Man vet aldri om noen tar ham med til vetrinær, eller skal dit med sitt eget dyr og har sett ham i nabolaget sitt eller et annet sted. Ikke gi opp ennå. 1
Kittlingur Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2016 (endret) https://m.facebook.com/groups/198501600237204?view=permalink&id=960248594062497 Var ikke katten min Endret 11. januar 2016 av Kittlingur kunne ikke slette innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå