Minette Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg så de gummistøvlene jeg ønsker meg på en jente i dag. De var høye, gule og med hvit snøring i hele høyden. Hvilket merke kan dette være?
Minette Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2004 Ok, jeg fant dem på Viking sine sider..
missfidget Skrevet 9. oktober 2004 #3 Skrevet 9. oktober 2004 Ok' date=' jeg fant dem på Viking sine sider..[/quote'] Link? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Jepp, det er det populære Vikingstøvlene! En ny variant av 70-tallsmodellen deres som har solgt 20 000 par på no time her i Norge. De fleste butikker er utsolgt og venter ny leveranse - men det tar tid. I dag selges de i gul, rød og marineblå med matchende paraply (!), til våren kommer de i lime, cericerosa og turkis også.
Minette Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2004 http://www.vikingfootwear.com/ Viking pulse - urban line. Så de fleste butikkene venter inn ny leveranse?? når sånn ca er det tro?
stikkelsbær Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Diverse butikkdamer har fortalt meg at de ikke kommer før etter nyttår en gang, fordi de produseres i Malaysia.. Skjønner ikke at det er mulig å bruke så lang tid...
Gjest Cerise Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 ååå...vil ha nye røde støvler nå :veldigsur: hvis noen får et tips om at nye støvler har kommet inn får de melde fra her snarest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå