Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en jeans som passer inni støvlettene jeg har kjøpt meg. De jeg bruker mest nå er Lee Leona(?) og de er hakket for vide nederst i bena. Er det andre modeller, gjerne fra andre merker og, som passer godt ned i sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nye Crocker buksene har rette ben...passer godt til støvletter..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har en Fornarinabukse i en modell som heter Bjork. Ganske smal i leggen, går bare bittelitt ut helt nederst. Den burde være fin inni støvletter.

Gjest minette-ikke innlogget
Skrevet

Har lenge hatt lyst på Fornarina, men er de ikke ganske lange i bena? jeg er bare 1.61 høy, så jeg må ha en jeans som selges i 30 eller 31 i lengden..

Skrevet

Se etter om de heter noe med str(aight) når du handler.

Hvis du bretter buksen opp mot kneet så ser du fort om den er smal eller ikke. Er kanten nederst lik som vidden rundt kneet, er den rett, er den smalere så er det smal nederst osv.

Gjest Ethereal
Skrevet
Har lenge hatt lyst på Fornarina' date=' men er de ikke ganske lange i bena? jeg er bare 1.61 høy, så jeg må ha en jeans som selges i 30 eller 31 i lengden..[/quote']

De er djevelsk lange i beina, ja. Vil tippe 33 eller 34, så jeg kriger med dem stadig vekk. Men jeg liker stort sett fasongen så bra at jeg kan tilgi at jeg stort sett bare kan bruke dem sammen med sko med hæler på.

Skrevet

Miss Sixty J-Lot er helt smale i bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...