Gå til innhold

Noen andre som føler seg........

Anbefalte innlegg

Skrevet

j***** singel i kveld 😭😭😭😭????

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Sitter hjemme hos foreldrene mine og spiser alene, for de er ute i middagsselskap. So much for koselig foreldrebesøk. 

Anonymkode: 1b6e6...463

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hadde besøk av FFen natt til idag, ikveld skulle han på date og jeg føler meg bare ensom og kjip som ligger alene hjemme en lørdagskveld og depper over at ingen vil ha meg :P 

Anonymkode: f1fc1...98f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Sitter hjemme hos foreldrene mine og spiser alene, for de er ute i middagsselskap. So much for koselig foreldrebesøk. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, den er lei :-/ jeg laget biff,poteter og vin.. Da var det gjort.. Fordi for meg er biff og vin kjærestemiddag 😭  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hadde besøk av FFen natt til idag, ikveld skulle han på date og jeg føler meg bare ensom og kjip som ligger alene hjemme en lørdagskveld og depper over at ingen vil ha meg :P 

Det er jo litt kjedelig. Men hvorfor har han sex med deg og går på date med andre? Bare spør sv nysgjerrighet, ikke for å være direkte eller ekkel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Harmony123 skrev:

Det er jo litt kjedelig. Men hvorfor har han sex med deg og går på date med andre? Bare spør sv nysgjerrighet, ikke for å være direkte eller ekkel?

Fordi vi er bare fuckfriends. Har bare sex, vi dater ikke. (Vi har ingenting til felles annet en god kjemi i senga).

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi er bare fuckfriends. Har bare sex, vi dater ikke. (Vi har ingenting til felles annet en god kjemi i senga).

Ok, jeg forstår ;) så lenge begge parter er fornøyd med det, så er det jo ok..

men som du sa, lørdagskveld alene er kjedelig. 

Dater du da?

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg definerer en følelse som singel. Jeg føler meg som meg. Og føler meg ofte mer kvelt i forhold, enn når jeg sitter hjemme alene og ikke har noen å tenke på eller stresse over :)

Anonymkode: 05911...429

• Liker 1
Skrevet

Sjeldent jeg definerer en følelse som singel. Jeg føler meg som meg. Og føler meg ofte mer kvelt i forhold, enn når jeg sitter hjemme alene og ikke har noen å tenke på eller stresse over :)

Jeg er veldig delt der.. 😜

Når jeg er i forhold så kan jeg irritere meg over ting, og når jeg er singel, så kjenner jeg på det å være alene, ingen å prate/kose med.... F***, men jeg trives best som 2, det kan jeg ikke legge skjul på!!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jævlig å savne en kjæreste og ikke klare å finne noen. Drittliv.

Anonymkode: 59132...d96

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Harmony123 skrev:

Jeg er veldig delt der.. 😜

Når jeg er i forhold så kan jeg irritere meg over ting, og når jeg er singel, så kjenner jeg på det å være alene, ingen å prate/kose med.... F***, men jeg trives best som 2, det kan jeg ikke legge skjul på!!

Jeg kjenner på at jeg vil ha en armkrok av og til jeg også, (og spesielt en deilig brystkasse å sovne på i sengen!) men jeg vet at når alt kommer til alt så er det ikke lenge jeg holder ut i den armkroken uten å få klaus eller føle meg awkward, og heller flytter meg til motsatt side av sofaen og angrer på at jeg inviterte besøket :P Er nok blitt altfor glad i å være alene , egentlig en u-ting, men sånn jeg trives best

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig., men det hjelper jo ikke å stresse med det.. Men lettere sagt enn gjort!! ;(

AnonymBruker
Skrevet

Ja såpass at jeg logga meg på Tinder :P om så bare for å få bekreftelse fra menn.

Men nettene er kalde nå alene.

Anonymkode: d1243...901

Skrevet

Ja, og det er utrolig godt å være singel og fri! :D :D

Skrevet

Idag så känner jag mig lite ensam :icon_frown:

Har ringt och pratat med en del kompisar och alla ska iväg på något kul och var lite för upptagna för att prata.

Så idag känns det lite tråkigt att ligga och kolla på film själv :(

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, qwerty123 skrev:

Idag så känner jag mig lite ensam :icon_frown:

Har ringt och pratat med en del kompisar och alla ska iväg på något kul och var lite för upptagna för att prata.

Så idag känns det lite tråkigt att ligga och kolla på film själv :(

Jeg føler med deg.. Jeg laget biff og vin middag.. Sett på tv. Drukket mer vin og blitt litt brisen, grått noen tårer. Synes litt synd i meg selv.. Skikkelig kjedelig!!

AnonymBruker
Skrevet

Så rart å tenke på at en plass i denne byen sitter kanskje en mann hjemme i stua si og savner en kjæreste, og kanskje kunne han og jeg likt hverandre, men så får vi nok aldri møtt hverandre, for tilfeldighetene gjør det ikke slik. Trist...

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne kommet med noen trøstende ord, men i dag er jeg på lik linje 💔

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner på at jeg vil ha en armkrok av og til jeg også, (og spesielt en deilig brystkasse å sovne på i sengen!) men jeg vet at når alt kommer til alt så er det ikke lenge jeg holder ut i den armkroken uten å få klaus eller føle meg awkward, og heller flytter meg til motsatt side av sofaen og angrer på at jeg inviterte besøket :P Er nok blitt altfor glad i å være alene , egentlig en u-ting, men sånn jeg trives best

Åh da er vi nok litt motsatt.. Jeg vil han noen å sovne med.. Men ikke noen bare for å ha noen :(

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart å tenke på at en plass i denne byen sitter kanskje en mann hjemme i stua si og savner en kjæreste, og kanskje kunne han og jeg likt hverandre, men så får vi nok aldri møtt hverandre, for tilfeldighetene gjør det ikke slik. Trist...

Ja tenk hvis det kunne vært så enkelt?!? Da hadde ikke det vørt nødvendig å klage på KG 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...