AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Tenkte å lure med meg kjæresten på en tur i løpet av våren, men er litt lost mtp hvor. Shopping, god mat, kanskje spa og litt romance er tanken. Noe sted i østeuropa som kan anbefales? Tar gjerne imot tips. Anonymkode: dcc7d...198
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Ikke østeuropa da,men jeg vil anbefale Palma by Anonymkode: 7b7b1...7aa
Gjest morhjertegod Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Roma <3 Dårlig med shopping der, men du verden for en by.
Gjest eksiltronder Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Øst er min favoritt! Jeg slår gjerne et slag for spesielt Polen, hvor prisene er hyggelige og utvalget ligeså. I løpet av de siste par årene har vi vært i bl.a. Gdansk og Krakow, som jo er veldig "safe" valg mtp engelskspråklige kelnere osv. Om dere tør satse på noe litt mer utradisjonelt vil jeg trekke fram Wroclaw som en innmari fin og koselig by Foruten de polske storbyene har du jo klassikerne som Praha, Vilnius, Riga, Tallinn... Praha er fint om dere er glad i øl, men prisene har gått opp ganske mye de siste årene (fremdeles langt under skandinavisk standard altså). Litt for turistifisert i mine øyne dessverre.
Gjest SykkelJenny Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Har aldri vært fristet til å reise til øst-europa, men min (vår) favoritt-by over alle er og blir København. Der finner vi alt vi ønsker ... har dog ikke prøvd spa.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Polen og ungarn er fint, men noen stor matopplevelse er det ikke. Anonymkode: ffb43...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå