Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) noen andre som har mørk humor? hvordan reagerer mennesker rundt deg?

er i den båten selv, og jeg kan le av ting som ikke er ok å le av.. selv om jeg vet at det ikke er snilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.

Det kommer jo an på hvor mørkt det blir, men det finnes ting jeg bare ler av alene.

Jeg så feks dag sørås sitt show på nrk nå i romjulen sammen med noen folk. det var endel ting der jeg ungikk å le av fordi folk rundt meg ville synes det var forkastelig.

Gjest 123Sol
Skrevet

Har ikke møtt noe negativ respons. Men de tenker vel sitt :P

Skrevet

Få høre noen eksempler, så kanskje jeg får meg en latter 

Skrevet
5 minutter siden, ekkoet skrev:

Få høre noen eksempler, så kanskje jeg får meg en latter 

Det er ikke akkurat hehehaha morsomt, men heller sånne "vitser" enn alle barna og svensken, dansken og nordmannen.

Alle kan ta feil sa den pedofile og hjalp dvergen opp. 

Hvem er kåtest? En nekrofil eller pedofil?

En nekrofil. En pedofil er bare småkåt, mens en nekrofil er dødskåt. 

hvorfor elsker pedofile halloween?
gratis levering!

Gjest Aucaman
Skrevet

Jeg er veldig fan av stand-up og hovedsakelig av typen Frankie Boyle, Jimmy Carr, Anthony Jeselnik ol. Relativt fornærmende vil sikkert noen si. Får ikke mye negativ respons, men det er en del øyehimling og litt prat bak ryggen min. 

De som digger den samme humoren får jeg automatisk veldig, veldig god kjemi med. Humor er rar sånn sett. Man trenger egentlig ikke så mye annet for å komme overens med noen.

Skrevet

Så et show med Anthony Jeselnik for noen uker siden, fikk litt sjokk da han satt i gang, men var jo morsomt. Jimmy Carr er herlig.

Jeg likte best den første (dvergen), har hørt alle før, men den måtte jeg humre av.

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt offensiv humor er bare godt for sjelen. Men er viktig å tenke på publikummet sitt. Det er enkelte ting jeg og kjæresten min kun ler av sammen, men når vi er ute blandt folk biter vi det i oss.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det finnes noen offensiv humor.

Men ja jeg har en ganske mørk humor. Og det er mørk humor som er min favoritt humor

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Ja, mot tysker veldig mye.

Skrevet

Foretrekker defensiv humor.

Anonymkode: 46462...dbb

Skrevet

Ingen av de tegneseriene på denne siden ville vel støte noen (med mindre de er fryktelig lettstøtt). Er jo egentlig bare ordspill.

• Liker 1
Skrevet

Hva er forskjellen på en jøde og en pizza?
Pizzaen skriker ikke når du putter den i ovnen. 

Hva er forskjellen på en neger og en bøtte med dritt?
Bøtta.

Jeg ler av disse vitsene, men er ingen jødehater eller rasist :P Tør ikke si de i public da hehe.

Skrevet

Den første er jo fæl. Jeg mener at den ikke er en vits mot jøder, men ettersom jødene har vært forfulgt oppigjennom er det lett å tenke slik. Om 1 million australiere hadde brent i en ovn tror jeg man kunne fortalt vitsen med australiere uten at man oppfattet det som aussie-hat. Det som er støtende med vitsen er jo at det er en forferdelig menneskeskjebne man ler av. Jeg kan skjønne at evt. personer som har et forhold til holocaust (eller å bli brent) blir personlig støtt av den, men jeg tror ikke den jevne vitseleser ville tenke slik.

Når det er sagt (og at jeg ikke tror/ikke visste de ble brent levende) så kan jeg humre av den vitsen.

Den andre vitsen husker jeg at jeg hørte da jeg var barn og humret av, akkurat som ketchup-vitsen. Idag trekker jeg ikke på smilebåndet av den. Jeg synes ikke den er morsom, det blir bare en fornærmelse uten noe "schwung".

• 3 uker senere...
Skrevet

Ingen som har noe mer offensiv humor?

Anonymkode: 9ca86...e13

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har noe mer offensiv humor?

Med tanke på at det ikke finnes noe humor som er "offensiv" så tviler jeg på det.

Skrevet
Den ‎08‎.‎02‎.‎2016 at 14.28, Balian de Ibelin skrev:

Med tanke på at det ikke finnes noe humor som er "offensiv" så tviler jeg på det.

Folk har sikkert ett veldig forskjellig syn på hva som regnes som "offensivt" da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...