Gå til innhold

Fuckfriendsforhold med eks

Sex med Eks  

8 stemmer

1. 1. Hadde du orket å forholde deg til denne eksen, i den gitte situasjonen som fuckfriend?

• Ja
      0
    • Nei
      8
  2. 2. Hadde du snudd ryggen til han?

• Ja
      7
    • Nei
      1
  3. 3. Har du noensinne vært i samme situasjon?

• Ja
      5
    • Nei
      3

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du orket å hatt en eks, som hadde dumpet deg som fuckfriend? Dersom eksen fortalte at han ikke var forelsket i det i det hele tatt, og derfor måtte han bryte. Han virket veldig likegyldig til deg, og var ikke en som var interessert i å finne på noe med deg lenger, men sa at han kunne treffes for sex av og til når det passet. Han virket ganske fjern ut når du pratet med han. Ikke engasjert, og virket ut til at han var opptatt med sitt, og at du var helt uinteressant. 

Hvordan ville du håndtert det? 

Anonymkode: cd830...4b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i en slik situasjon og jeg lot meg utnytte lenge. Det brøt meg ned.

Anonymkode: 450ae...c93

• Liker 1
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Om sexen er god og det ikke er noen følelser inni bilde fra noen er det jo ikke noe problem. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i en slik situasjon og jeg lot meg utnytte lenge. Det brøt meg ned.

Anonymkode: 450ae...c93

Jeg har nettopp vært i en sånn situasjon. Jeg var veldig sjarmert og tiltrukket. Vi hadde sex, men det var ubehagelig når han gikk. Han virket så uinteressert ut i å prate med meg. Gjespet og blinket med øynene, og derretter løp han ut døren. Etter dette så var jeg hele tiden usikker på om han hadde en annen dame. Han hadde jo ikke tid til meg. Jeg håpet jo på et fast sexforhold på en måte, men det var jo ikke fast, når det ikke var et forhold. Han kunne jo gjøre som han ville. Oppdaget at han bare tok seg tid til meg når han orket. Virket ut som om jeg bare var en reserveløsning- siste løsning- opplegg. Ville ikke finne på noe sammen med meg, altså kino eller venneting. Han oppdaget nok at jeg ble usikker på å ha det sånn, og tilslutt så brøt han. Jeg tror at han hadde flere på en gang. Men det var en merkelig følelse at dette hadde vært eksen min. Da han brøt med meg som fuckfriend så ville han ha det til at jeg hadde gått på et stort tap. Men han var jo ikke et tap. Han var bare en usikkerhet. Aldri igjen. Og det bryter en ned. Det er sant. Godt å se at det ikke bare er meg som har vært i en sånn situasjon, selv om det er tragisk. 

Noen kan ha glede av en slik situasjon, men da må de ha et spesiellt vennskap for å ha gleden i relasjonen. Min kontakt med han, var kun ustabil og usikker hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Faria skrev:

Ja hvorfor ikke? Om sexen er god og det ikke er noen følelser inni bilde fra noen er det jo ikke noe problem. 

Sexen var god, men jeg hadde følelser. Og jeg visste at han kunne forsvinne når som helst. Han virket ut til å være opptatt med andre jenter i tillegg, så da ville du ha fortsatt å ha sex med han? . Jeg har funnet ut at et slikt type forhold er helt feil! . Når han ikke er interessert nok, så er det feil!. 

Skrevet

Har man sex med noen man har følelser for, men som ikke har følelser for deg er man bare dum! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Faria skrev:

Har man sex med noen man har følelser for, men som ikke har følelser for deg er man bare dum! 

Det er jeg faktisk enig i. Og dum har jeg vært ;) Det førte bare til følelsesmessige problemer, og dårlig selvbilde ;) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du orket å hatt en eks, som hadde dumpet deg som fuckfriend? Dersom eksen fortalte at han ikke var forelsket i det i det hele tatt, og derfor måtte han bryte. Han virket veldig likegyldig til deg, og var ikke en som var interessert i å finne på noe med deg lenger, men sa at han kunne treffes for sex av og til når det passet. Han virket ganske fjern ut når du pratet med han. Ikke engasjert, og virket ut til at han var opptatt med sitt, og at du var helt uinteressant. 

Hvordan ville du håndtert det? 

Sagt ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...