AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Skal møte en tinder-date litt senere i kveld. Han virker ganske hot, og jeg er egentlig litt klar for å gå hele veien. Han er her i byen denne helga, og bor på hotell. Spørsmål: jeg pleier ofte å bruke stay-ups om jeg har kjole eller skjørt på. Planlegger skinnskjørt i kveld. Er det HOT or NOT om jeg har på stay-ups under skjørte på en sånn date ..? Eller bør jeg velge strømpebukser ...? Anonymkode: bfdff...970
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Generelt NOT å bruke skjørt på vinteren..... Anonymkode: 7947b...3a8 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 I denne sprengkulda? Jaja. Anonymkode: 2a2fa...b9c 3
Hottrio Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Det er HOT som bare det! Og skinnskjørt er enda hottere! Skinnskjørt passer godt på vinterstid også.
Betty Blue Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 I denne kulden? Da blir stayups trashy. Behold planen om skjørtet, men gå for strømpebukse. 2
Gjest Aye Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 (endret) Synes du skal ta det litt rolig første date og gå for strømpebukse hvis det ikke bare er snakk om sex date da Ellers er stayups alltid hot! Endret 10. januar 2016 av Aye
Gjest Coolaid Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal møte en tinder-date litt senere i kveld. Han virker ganske hot, og jeg er egentlig litt klar for å gå hele veien. Han er her i byen denne helga, og bor på hotell. Spørsmål: jeg pleier ofte å bruke stay-ups om jeg har kjole eller skjørt på. Planlegger skinnskjørt i kveld. Er det HOT or NOT om jeg har på stay-ups under skjørte på en sånn date ..? Eller bør jeg velge strømpebukser ...? Anonymkode: bfdff...970 Det er hot å bruke stayups og skinnskjørt. Det er enda hottere å bruke hofteholder og strømper... men det er en smakssak. Strømpebukse er no go om han ikke har en aldri så liten fetish for det. Hvordan gikk "daten" ?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #11 Skrevet 10. januar 2016 Det ble stay-ups. Og selvsagt støvletter og kåpe. Daten gikk som den skulle ... Han var veldig sjarmerende og jeg ble med ham på hotellet etter litt mat og noen drinker. Hadde deilig sex både i natt og i formiddag ..! Når det gjaldt strømpene, så syntes han de var sexy, og når vi kledde av hverandre ville han at jeg skulle beholde de på Vi satser på å møtes for ny date når han er tilbake i byen om 3 uker! Anonymkode: bfdff...970
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå