Gå til innhold

Miss Sixty, noen som fortsatt liker det/bruker det?

Anbefalte innlegg

Gjest Astrix01
Skrevet

Finnes det noen rundt i Norges land som fortsatt liker og bruker Miss Sixty klær? Jeg syns mange av klærne til Miss Sixty, som var poppis for en del år siden, er fantastisk flotte! Men ser nesten aldri noen som bruker dem lenger... Hvertfall ikke her i Norge! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Husker også disse var poppis da jeg var yngre:) Jeg fikk aldri en for de var for dyre:P Men kan ikke huske å ha sett dem siden, uten at jeg har for vane å studere buksene til folk så veldig nøye. Finnes de fremdeles å få kjøpt noe sted? Nesten så jeg vil oppfylle tenårings-ønsket om miss sixty bukse :laugh:

Anonymkode: 19d60...dd1

• Liker 18
Gjest Astrix01
Skrevet

De er vel ikke å få tak i i butikk, men på ebay er det en del! Også dukker det opp noen på finn og Fretex innimellom! 

Jeg har en del liggende, da jeg har kjøpt noen når jeg har kommet over det!

Skrevet

Jeg mener jeg så jeans i dette merket på miinto.no for kort tiden siden. Selv solgte jeg et par stk på Finn for ei tid tilbake og de forsvant fort :)

Anonymkode: 301ee...c70

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har fortsatt 2-3 stk av dem enda og buksene er fantastiske på, selv om de er veldig stramme.

Ser nesten ingen gå i dem lengre,  vet nesten ikke om de er å få kjøpt i Norge lengre?

Gjest Astrix01
Skrevet
9 timer siden, 100%naturlig skrev:

Jeg har fortsatt 2-3 stk av dem enda og buksene er fantastiske på, selv om de er veldig stramme.

Ser nesten ingen gå i dem lengre,  vet nesten ikke om de er å få kjøpt i Norge lengre?

Bruker du dem da? De ser jo fantastiske ut på også!

Ikke ofte man ser noen gå i dem lenger... Synd det! De gamle modellene er ikke å få kjøpt lenger nei. Bare hvis man finner brukt! De modellene som selges på f.eks Miinto er ikke så fine syns jeg!

Gjest Astrix01
Skrevet

Dette er den absolutte favoritten!

image.jpeg

Skrevet

nei. de er ikke å få kjøpt i norge lenger. de hadde mye søtt til 17-åringer.

Anonymkode: 2a1bd...e6f

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker godt disse Miss Sixty buksene, jeg hadde dem i alle modeller og farger, det samme med Buffalo skoene og Killah Babe gensere😊 Ville aldri brukt de den dag i dag. Tror til og med mamma har en del av det liggende på loftet enda😅

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Astrix01 skrev:

image.jpeg

Enig, liker veldig godt denne modellen. Hav heter den? Tipper Acne jeansen med glidelås var inspirert av denne buksa.

Si ifra hvis noen har den i str 26 og/eller 27.

Anonymkode: 8fb9e...add

Skrevet
5 timer siden, Astrix01 skrev:

image.jpeg

Noen som vet hva denne modellen heter?

Gjest Astrix01
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva denne modellen heter?

Spanky heter den! 

Gjest Astrix01
Skrevet
1 time siden, candykiss skrev:

Jeg husker godt disse Miss Sixty buksene, jeg hadde dem i alle modeller og farger, det samme med Buffalo skoene og Killah Babe gensere😊 Ville aldri brukt de den dag i dag. Tror til og med mamma har en del av det liggende på loftet enda😅

Rot det fram fra loftet og legg det ut på finn! Sikker på at du får solgt det! Jeg kan være interessert! Også i Killah Babe og Buffalo!

Du sier at du selv ikke ville brukt dem i dag... Hva hadde du tenk om du så noen gå i sånne bukser i dag a?

Gjest Astrix01
Skrevet

En annen annen favoritt! Modellen Nikolas!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Gjest Astrix01
Skrevet

Er det ingen her som bruker disse buksene lenger?

Annonse
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Så det var altså slik jeg så ut i min ungdom. Oi da.

Skrevet

Wow, de bildene vekka ganske mange minner :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Åååh, Miss Sixty! De var sykt behagelige husker jeg! Også fikk tenårings-meg fin rumpe i de! ;) Hadde vært morsomt om man fant noen i rett str nå for å se om rumpa ble like fin i dag :icon_lol: Elska den modellen som det var bilder av lenger opp her med knapper i gylfen og langs beina :hjerter_rundt:   Noen som vet hvor man kan få tak i de i dag? 

Anonymkode: 342cd...549

• Liker 1
Gjest Astrix01
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh, Miss Sixty! De var sykt behagelige husker jeg! Også fikk tenårings-meg fin rumpe i de! ;) Hadde vært morsomt om man fant noen i rett str nå for å se om rumpa ble like fin i dag :icon_lol: Elska den modellen som det var bilder av lenger opp her med knapper i gylfen og langs beina :hjerter_rundt:   Noen som vet hvor man kan få tak i de i dag? 

Anonymkode: 342cd...549

Det hadde jeg likt å sett! Er helt sikker på at du ville sett flott ut i den! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...