AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Nå føler jeg at jeg ikke klarer å ha troen på å møte noen. På Sukker så er det noe som ikke stemmer uansett. Enten har mannen feil alder, for mange tatoveringer, bor for langt unna osv. Samme på Tinder. Blir så lei av at man aldri skal møte noen. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan andre får det til. Og det er noen som sier til meg at de ikke skjønner at en så flott dame som meg er singel. Jo, det er virkelig ikke vanskelig å holde seg singel, når man aldri møter noen! Jeg er virkelig drittlei. Skjønner ikke hvorfor noe som burde være så enkelt er så utrolig vanskelig. Anonymkode: c6f8c...e86
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Hvor lenge har du vært på leting da? Det er bare bra at man ikke finner aktuelle kandidater i hytt og pine. For ellers hadde det jo vært mye flere kortvarige og useriøse forhold også. Anonymkode: 999a2...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du vært på leting da? Det er bare bra at man ikke finner aktuelle kandidater i hytt og pine. For ellers hadde det jo vært mye flere kortvarige og useriøse forhold også. Anonymkode: 999a2...fb6 Mange år. Nei, jeg er ikke den som har forbindelser med hvem som helst. Men det er jo rart at det aldri skal dukke opp noen aktuelle. Anonymkode: c6f8c...e86
Gjest PseudonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange år. Nei, jeg er ikke den som har forbindelser med hvem som helst. Men det er jo rart at det aldri skal dukke opp noen aktuelle. Anonymkode: c6f8c...e86 Når en så ubetydelig ting som "for mange tatoveringer" er en dealbreaker for deg, så skjønner jeg jo at du fortsatt er singel. Bor du i en storby forresten (er antall single menn innenfor din distanse-radius høy) ?
Gjest ytmnd Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Du har ikke litt for mange krav da? Å være kresen har blitt en folkesykdom i Norge dessverre, alt skal være så forbanna perfekt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 35 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Når en så ubetydelig ting som "for mange tatoveringer" er en dealbreaker for deg, så skjønner jeg jo at du fortsatt er singel. Bor du i en storby forresten (er antall single menn innenfor din distanse-radius høy) ? Det sier du jo sikkert bare fordi du synes tatoveringer er greit. Ja, jeg bor i storby og burde ha gode muligheter for å møte noen. Men det er utrolig vanskelig å komme i kontakt med noen. Anonymkode: c6f8c...e86
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 27 minutter siden, ytmnd skrev: Du har ikke litt for mange krav da? Å være kresen har blitt en folkesykdom i Norge dessverre, alt skal være så forbanna perfekt. Nei, jeg har ikke en kravliste. Jeg må bare like han. Anonymkode: c6f8c...e86
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke en kravliste. Jeg må bare like han. Anonymkode: c6f8c...e86 Du sier jo en fyr er uaktuell om han har for mange tatoveringer. Dette er ganske overfladisk. Anonymkode: 098a7...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå føler jeg at jeg ikke klarer å ha troen på å møte noen. På Sukker så er det noe som ikke stemmer uansett. Enten har mannen feil alder, for mange tatoveringer, bor for langt unna osv. Samme på Tinder. Blir så lei av at man aldri skal møte noen. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan andre får det til. Og det er noen som sier til meg at de ikke skjønner at en så flott dame som meg er singel. Jo, det er virkelig ikke vanskelig å holde seg singel, når man aldri møter noen! Jeg er virkelig drittlei. Skjønner ikke hvorfor noe som burde være så enkelt er så utrolig vanskelig. Anonymkode: c6f8c...e86 Det virker som om du er ganske kravstor.... Det kan jo hende du kunne likt en fyr til tross for en tatovering eller om han hadde litt "feil " alder...? Anonymkode: b8439...42c
Gjest ytmnd Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det virker som om du er ganske kravstor.... Det kan jo hende du kunne likt en fyr til tross for en tatovering eller om han hadde litt "feil " alder...? Anonymkode: b8439...42c Tenker det samme, hvordan kan en vite om kjemien er der uten å hele tatt gi folk en sjanse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå