Gå til innhold

Gode gravidbukser å anbefale meg?

Anbefalte innlegg

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Hei!

Der passet ikke lengre siste buksen jeg har i skapet. Førstegangsgravid og litt usikker på hvor man får tak i gode og bevegelige bukser for gravide. Er det kun på H&M eller finnes det andre steder som også selger? Hvilken vil du anbefale meg? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte 2 par fra mamalicious.com som var så utrolig behagelig at det faktisk er de beste buksene jeg har hatt noen gang! Jeggings tror jeg de het, var ganske mye stretch:) men det er nettbutikk da.. Har hørt flere sagt at hm har mye bra, men har ikke noe erfaring med de selv. 

Anonymkode: c9912...a55

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte 2 par fra mamalicious.com som var så utrolig behagelig at det faktisk er de beste buksene jeg har hatt noen gang! Jeggings tror jeg de het, var ganske mye stretch:) men det er nettbutikk da.. Har hørt flere sagt at hm har mye bra, men har ikke noe erfaring med de selv. 

Anonymkode: c9912...a55

Kan sjekke nettsiden i kveld :) Takk for tips! Om jeg kan slippe å dra i butikk hadde det passet meg ypperlig den neste tiden ;)

Skrevet

Jeg har bodd i gravidbukser fra H&M, veldig behagelige, bevegelige og gode å gå i. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker h&m sine slim fit :hjerte: Ser for meg at jeg fortsetter å bruke de etter baby kommer også :fnise:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, lille_frosk skrev:

Jeg elsker h&m sine slim fit :hjerte: Ser for meg at jeg fortsetter å bruke de etter baby kommer også :fnise:

Ja, jeg begynner å grue meg til å måtte gå i noe annet! :Knegg:

Skrevet
52 minutter siden, Angua von Überwald skrev:

Ja, jeg begynner å grue meg til å måtte gå i noe annet! :Knegg:

Men MÅ vi egentlig det? :fnise: Kan vi ikke bare gjøre opprør og bli i preggobuksene? Jaa!

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte to "jeggings" på H&M som jeg var veldig fornøyd med. Ser ut som jeans, men har ikke knapper osv. 

Kjøpte også to løse jerseybukser på Asos som jeg elsket! Og to løse vanlige bukser fra H&M Divided, de brukte jeg helt fram til fødselen, for de lå naturlig under magen.  

Skrevet

Takk for svar! Ja, kanskje jeg skal prøve h&m sine? :) Kjenner et sårt behov for å få på meg noe som ikke strammer. Kosebuksene (som er det eneste jeg får på) er ikke helt innenfor på jobb tenker jeg. Men, får gå med smekken åpen en dag til, og komme meg på et senter asap ;)

Skrevet

Personlig elsker jeg hm sine gravidbukser. Noen av de er så gode at jeg sikkert kommer til å bruke de etter graviditeten også :fnise:

De har en del klassiske jeans, men jeg liker best de som er i stretch. Noen har høy strikk og andre går litt lavere. Jeg liker best de med lave, for de kan jeg enkelt brette ned, noe jeg syns er godt.3 Stikk innom de å prøv :)

Anonymkode: 1cc3c...37f

Skrevet

Jeg kjøpte bukser fra ASOS og jeg ble helt forelsket. De satt veldig godt på! Det gjorde H&M Slim Fit og, men ASOS sine var hakket mer komfortable :) 

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt to gravidbukser på H&M. Billige og bra. Føler at jeg ikke gidder å bruke masse penger på gravidklær siden jeg bare skal bruke det i noen måneder :)

Skrevet

Jeg kjøpte en slim fit fra HM med bred strikk. Behagelig på, men hver gang jeg har gått 50 meter har strikken glidd ned under magen. Så jeg anbefaler at du tester godt ut før du fjerner lapper osv mtp bytte.

Skrevet

Jeg hadde kosebukser fra HM og kjøpte jeans fra Funmum.com, veldig fornøyd med dem, kvaliteten var god også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...