AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Hadde avtale, kom aldri, ga aldri beskjed. Jeg ble sint og skrev at jeg ikke gidder det her mer. Og avsluttet det. Fikk svar etter en stund med unnskyldning for hvorfor ikke han fikk sagt ifra. Så sa han at han fortsatt vil se meg. Jeg spurte om det passer til torsdag. Melding er lest og åpnet men ikke svart på, ennå... Hva er greia?! Sånn har det vært hver gang. Tar opp til flere timer før man får svar på spørsmål, selvom han har lest meldinga. Utrolig vanskelig å kommunisere med sånne folk. Er greia at han ikke er så intressert som jeg sa til han at det virket som han ikke var. Eller hva er greia?! Anonymkode: c6690...aa9
minister-mio Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Dårlig å bryte avtaler, men man må da få lov å ikke svare på meldinger med en gang 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Aksepterer du ikke en personsreaksjonsmønster i relasjon til deg, så kutter du ut personen. Så enkelt, såre enkelt, spør du meg. Anonymkode: 74fce...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Hvorfor gidder du? Noen mennesker er bare helt utrolig dårlig på avtaler, og har null respekt for andres tid. Uansett om han er interessert eller ikke så er det utrolig dårlig og holde på slik. Gå videre og la han holde på med sitt. Nytter ikke å få til noe med slike folk. Anonymkode: 8bd93...e53 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Hes just not that into you Anonymkode: 3f370...ce7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 56 minutter siden, mini-mio skrev: Dårlig å bryte avtaler, men man må da få lov å ikke svare på meldinger med en gang Joda, men sånn er det alltid. Eks meg: "finne på noe i morgen?" Nei å det er jo greit det. Men når jeg da sier "du virker ikke intressert i meg" så svarer han "jo det er jeg, jeg vil gjerne se deg. Du er så fin" hvis ikke han var så intressert kunne han jo bare bekreftet med "du har rett" når jeg allerede har lagt ord i munnen hans. Derfor jeg blir så forvirret! Anonymkode: c6690...aa9
Gjest Mythic Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Du sa at du ikke gidder mer, og avslutter, og i neste åndedrag er du med på å finne på noe med han en annen dag likevel?
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Dump ham! (Var dette rett forum å si det i? 😉)
skyflakes Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Sorry mac, but he´s just not that into you. Han holder deg jo tydeligvis på gress, og ved at du fortsetter å spørre han vet han at du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå