Gå til innhold

er viker en turn off?

Anbefalte innlegg

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg vil sei at å desperat prøve å skjule vikene er meir turn-off enn å ha viker.

Skrevet

Jeg vil ikke lyve: JA det er litt turn off. Samtidig er det jo så mye annet med et menneske å like. Er realist da jeg selv nærmer meg slutten av 20 årene.  Er jo naturlig at en del menn da begynner å miste håret. Enig med flere, finn en fin frisyre/ prøv å bær der med stolthet eller skinn deg. Var sammen med en i 30 åra som hadde skinna seg, var en flott mann uansett:tommel:

AnonymBruker
Skrevet

Du får nok en del trøstesvar her. "Neida du er fin som du er". Viker får deg til å se mye eldre ut og litt skabbete/syk. Skalla menn er heller ikke fint. Men en får leve med de kortene en har fått utdelt. Sorry :)

Anonymkode: 63e6d...b2d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får nok en del trøstesvar her. "Neida du er fin som du er". Viker får deg til å se mye eldre ut og litt skabbete/syk. Skalla menn er heller ikke fint. Men en får leve med de kortene en har fått utdelt. Sorry :)

Anonymkode: 63e6d...b2d

Så og si alle menn har viker... ;)

Anonymkode: 19ad5...7ea

Skrevet

Viker nei, mangel på selvtillit ja! :)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Frk.K, mod.

Skrevet

Jeg synes ikke det er turn off, det er andre ting som gjør en mann kjekk, ikke håret.   

Skrevet

Ja (er jo ikke turn on i hvert fall), men det er ikke avgjørende dersom det er andre bra sider ved fyren :) 

Skrevet

Da jeg var 19 var jeg sammen med en på samme alder som mente han hadde viker og var veldig opptatt av det.Jeg ser på bilder fra den gangen at han hadde litt viker,men på den tiden la jeg ikke merke til det og kunne ikke brydd meg mindre.Tror ikke dette er noe du skal tenke så mye på ts.

Anonymkode: c273e...bf3

Skrevet

Ja! Viker på en så ung mann er totalt turn off!

Anonymkode: 57e0a...5e8

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Viker på en så ung mann er totalt turn off!

Anonymkode: 57e0a...5e8

Lol...

Anonymkode: 19ad5...7ea

Skrevet

Det er ikke turn on, men det er ingen dealbreaker. Han jeg dater har blondt hår og høye viker, og det legger man ikke merke til. Har man mørkt hår så er det kanskje lurt å være kortklipt? Jeg synes i hvert fall det blir mye fokus på vikene om han har mørkt halvlangt eller langt hår. 

• Liker 1
Skrevet

Er jo forskjell på om man skal møte jenter gjennom nettdating eller ute i virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet

Tror det først kan være det, men personligheten din vil overskygge vikene. Så er du en hyggelig person og får vist det, tror jeg ikke det har noe å si. Er det en haug med menn, med dårlig hår som har kjæreste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...