Gå til innhold

er viker en turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 23år og har allerede begynt å miste håret, foreløpig bare markante viker .  så damer er dette en turn off ?

Skrevet

Selv om jeg er mann kan jeg faktisk si ja det er det. Har merket forskjell på markedet etter at håret begynte å forsvinne, men ikke la det gå utover selvtilliten for da har du tapt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mer turnoff at brukernavnet ditt er "ronaldoDlaz". 

Anonymkode: b4fe5...463

• Liker 12
Skrevet

Nei. Hvis mannen er kjekk og grei, har hårmengde nada betydning for min del.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke for min del i alle fall. Hentesveis, langt og pistrete hår og måne med desperat spart hår rundt kantene derimot! Da er det bedre å ta alt/la noen mm være igjen. Finnes mange sexy menn uten hår! :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja men det er ikke en dealbreaker. Kommer an på resten :)

Anonymkode: a7073...921

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha exactly my thought too!  

Men det er mange som begynner å få viker i tidlig alder. Den som legger best merke til det er jo deg selv, så det er ikke sikkert det er like synlig for andre. Om det er veldig veldig synlig så syns jeg det er turnoff men da går det jo an å skaffe seg en frisyre som skjuler det litt. En profesjonell frisør kan hjelpe deg med å si hvor mange centimeter ekstra lengde på håret og hvordan sveis du trenger for å dempe synet av vikene litt. Eventuelt kan du rake håret helt til bare en halv cm lengde, det er også fint på mange menn. 

Anonymkode: 2e8fc...e2a

• Liker 1
Skrevet

Nei, tenker ikke over det i det hele tatt.

Skrevet

Bare ikke bruk caps til alt bare fordi du har begynt å miste håret! 

• Liker 3
Gjest Aucaman
Skrevet

Hvis du sliter med selvtilliten rundt hårtapet kan det gjøre underverker å ta alt. Litt rart og man føler seg litt usikker i starten, men etterhvert er det befriende. Begynte å miste mitt i tidlige tenår, men valgte ikke å ta det før jeg var 22 og da var det dårlige tilstander oppå der. Angrer på jeg ikke tok det før.

AnonymBruker
Skrevet

Viker syntes jeg er ganske sexy faktisk, men om resten av håret begynner å bli tynt og pistrete ee det nok bedre å ta alt, og heller ha kort hår. :)

Anonymkode: d536b...79c

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er veldig markant, så er det turn- off for min del. Foretrekker at de barberer hodet i så fall, - det kan være sexy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det, men har du fått store viker er det bedre å ta alt. Min mann som bare er 24 år begynte å miste håret som 16-åring og tok alt da det ble såpass "ille" da han var ca 20 år. Jeg synes han er kjempesexy skalla. :) 

Anonymkode: 17661...569

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diaz er et flott! etternavn og tro du meg jeg bærer det med stolthet!!

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, ronaldoDIaz. skrev:

Diaz er et flott! etternavn og tro du meg jeg bærer det med stolthet!!

Bærer du vikene dine med samme stolthet som Diaz så skulle det ikke være noe problem ;) 

Anonymkode: 9eeb2...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem så lenge du shaver hodet :) vet om flere menn med viker, som har shavet seg. De ser bra ut og har ikke noe problem med å få seg damer.

Anonymkode: af62b...f78

Skrevet

Veldig høye viker kan være litt turn off, men går greit så lenge håret er veldig kort :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men usikkerhet er turnoff. En mann skal være selvsikker, ha troen på seg selv for å være tiltrekkende. 

Anonymkode: acad3...235

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så utseende betyr ingenting? Selvtillit er viktigst ?

Anonymkode: 19ad5...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...