AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Kjøpte et fint valmuehorn på kiwi istad og så at det veide 70gram og regnet ut at siden det inneholder 264 kalorier/100 gram, har det 185 kalorier. Det jeg stusset litt på er at hvordan kan et så stort horn ha like mye kalorier som en firkantet grov briks jeg kjøpte her om dagen? Er det fordi briksen er mer kompakt? Anonymkode: 20769...e48
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte et fint valmuehorn på kiwi istad og så at det veide 70gram og regnet ut at siden det inneholder 264 kalorier/100 gram, har det 185 kalorier. Det jeg stusset litt på er at hvordan kan et så stort horn ha like mye kalorier som en firkantet grov briks jeg kjøpte her om dagen? Er det fordi briksen er mer kompakt? Anonymkode: 20769...e48 Ja. Det horent er fult av luft Anonymkode: ae1fc...0b0 2
Gjest Ennasus Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Ja, fin bakst er mer luftig enn grov. Bare se på loff kontra grovbrød..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå