Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i et par år vært underernært da jeg spiste veldig lite i forhold til høyden min og det jeg trenger av mat. Trente alt for masse, og ble ekstremt tynn! 

Ja, jeg vet at det var en spiseforstyrrelse. Heldigvis er jeg frisk igjen nå, innså at jeg måtte ta et valg. Man har bare en kropp, og den må man ta vare på.

I overkant av et halvt år nå har jeg spist vanlig mat og spiser det jeg ønsker, før så spiste jeg veldig lite og ble aldri skikkelig mett. Tenkte konstant kalorier og vekt. Nå gir jeg faen egentlig. Trener fordi det er gøy og det gir meg noe, ikke fordi jeg må. 

--

Men så ser jeg nå at en del hår på fingrene og armene begynner å bli skikkelig lange i forhold til resten, er dette fordi kroppen nå begynner å ta til næring? Har også slitt med et hårtap ( stort hårtap egentlig). 

Hilsen mann23  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling ?

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er innbilning?
Men ja siden du er mann så er det godt mulig at normal hårvekst stopper når du er underernært, og at veksten nå er tilbake igjen til det normale. Syns ikke du skal henge deg opp i det, men heller være glad for at helsa og vekta di er bedre :)

Anonymkode: fa3ff...cc8

• Liker 1
Skrevet

Hår er teite og har det med å forsvinne fra der du vil ha dem og poppe opp der du ikke trenger dem - uansett om du er kvinne eller mann, og hvordan du har spist. Etter puberteten er det visst fritt fram :eeeh:

• Liker 1
Skrevet
Den 10.1.2016 at 11.34, Pringle skrev:

Hår er teite og har det med å forsvinne fra der du vil ha dem og poppe opp der du ikke trenger dem - uansett om du er kvinne eller mann, og hvordan du har spist. Etter puberteten er det visst fritt fram :eeeh:

Ja, men det må jo være en hårsekk til før det kan vokse hår der ;)

Andre som har svar på innlegget mitt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...