Gå til innhold

edderkopper i vasken !


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Jeg har også hørt at alle mennesker spise gjennomsnittelig 3 (tror jeg) edderkopper i løpet av livet mens man sover... :hår:

:kvalm:

Pam

Oooæææh! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh....jeg tror ikke edderkoppene kommer fra avløpene!

Men som de fleste levende organismer så trenger de vann, de er bare nedom badekaret/vasken for å drikke... Jeg så på discovery en gang at de kom å drakk spytt av munnvikene til folk som lå å sov...koselig :) Dette er visst en gammel tråd, men tenk på det dere når det skal sove i kveld!

*aldri sove mer*

grøsse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på edderkoppfobi-avvenningskurs en gang, arrangert av en eller annen psykologistudent som holdt på med en hovedoppgave. Masse øvelser der vi skulle nærme oss edderkopper og pirke i dem med en penn og sånn. Frykten avtok etter hver øvelse faktisk. Men det er over ti år siden, så nå hater jeg edderkopper like intenst som før, selv etter at jeg var i Australia og møtte både slanger, skorpioner og visste at det finnes to dødbringende edderkopptyper der nede (traff heldigvis ingen av dem, men en kjempediger tarantell fikk jeg da sett). Det hjelper ikke at de vi har her i landet er så snille atte. De er superekle. Vi har en mørk og fuktig vedkjeller der det bor noen monsterstore noen, så ofte foretrekker jeg elektriske ovner for å slippe å hente ved. Kaller bare vedkjelleren for Hutulas hule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er jo faktisk lykkedyr.

Hvorfor er dere redd dem og synes de er så avskyelige?

De er nyttedyr, ikke skadedyr.

Studer edderkoppen neste gang, og bli overrasket. De er faktisk søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...