Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #1 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg liker Robert de Niro, spesielt i Svigers er Verst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 9. januar 2016 #2 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg liker Leonardo DiCaprio, jeg synes han er helt rå i alle filmene han spiller i. Han imponerte meg spesielt i What's eating Gilbert Grape? og Django Unchained. Ellers liker jeg Jennifer Lawrence, Ed Norton og Christian Bale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamerspalace Skrevet 9. januar 2016 #3 Del Skrevet 9. januar 2016 Det er så mange, men favoritten er nok Tom Hanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #4 Del Skrevet 9. januar 2016 2 minutter siden, dreamerspalace skrev: Det er så mange, men favoritten er nok Tom Hanks Alt han tar i blir jo bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 9. januar 2016 #5 Del Skrevet 9. januar 2016 Christoph Waltz: Django Unchained, Inglourious Basterds Brad Pitt: Fight Club, Snatch, Ocean's Eleven Anthony Hopkins: Hannibal Russel Crowe: Gladiator, A beautiful mind Morgan Freeman: Frihetens regn, Seven Reese Witherspoon: Walk the line, Wild, Thor Natalie Portman: Black Swan, V for Vendetta Cate Blanchett: Ringenes Herre, Elizabeth, The curious case of Benjamin Button Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Del Skrevet 9. januar 2016 Matt Damond Ben Affleck Leonardo DiCaprio Joel Kinnaman Mads Mikkelsen Stellan Skarsgård Kevin Spacey Matthew Mcconaughey Liam Neeson Reese Witherspoon Ed Harris George Cloney Julianne Moore Sandra Bullock Mila Kunis Cate Blanchett Jennifer Lawrence Christian Bale Tom Cruise Mark Wahlberg Jack Nicholson Robert De Niro .. og noen fler Anonymkode: ebe48...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 9. januar 2016 #7 Del Skrevet 9. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Matt Damond Ben Affleck Leonardo DiCaprio Joel Kinnaman Mads Mikkelsen Stellan Skarsgård Kevin Spacey Matthew Mcconaughey Liam Neeson Reese Witherspoon Ed Harris George Cloney Julianne Moore Sandra Bullock Mila Kunis Cate Blanchett Jennifer Lawrence Christian Bale Tom Cruise Mark Wahlberg Jack Nicholson Robert De Niro .. og noen fler Anonymkode: ebe48...9c3 Jeg trenger ikke å lage en liste likevel, jeg liker alle de også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. januar 2016 #8 Del Skrevet 9. januar 2016 Har mange. Men på topp er Leonardo Dicaprio Heath Ledger Tom Cruise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 9. januar 2016 #9 Del Skrevet 9. januar 2016 Leonardo DiCaprio er min favorittskuespiller av alle Foruten å være dødspen, så er han så utrolig flink i alle filmene sine, han har mange bra filmer bak seg. Har sett nesten alle filmene hans, mange igjen jeg har lyst å se. I tillegg er han så down to earth, engasjerer seg i viktige saker som miljøet og dyrevern. Han har jo dedikert hele instagramprofilen sin til dette her, i stedet for selfies som viser hvor deilig han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Del Skrevet 9. januar 2016 41 minutter siden, Rosewood skrev: Leonardo DiCaprio er min favorittskuespiller av alle Foruten å være dødspen, så er han så utrolig flink i alle filmene sine, han har mange bra filmer bak seg. Har sett nesten alle filmene hans, mange igjen jeg har lyst å se. I tillegg er han så down to earth, engasjerer seg i viktige saker som miljøet og dyrevern. Han har jo dedikert hele instagramprofilen sin til dette her, i stedet for selfies som viser hvor deilig han er. ... Men ingen Oscar! Anonymkode: 42bfa...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 9. januar 2016 #11 Del Skrevet 9. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Men ingen Oscar! Anonymkode: 42bfa...870 Og så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Del Skrevet 9. januar 2016 Et øyeblikk siden, Rosewood skrev: Og så? Oi, du tok ikke den spøken, nei.. Anonymkode: 42bfa...870 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. januar 2016 #13 Del Skrevet 9. januar 2016 Josep Gordon Levitt, Jake Gyllenhaal, Russell Crowe, Tom Hanks, Tom Hardy, Michael Caine, Brendan Gleeson, Colin Farrell er mine favoritter. Fjorårets beste rolleprestasjon for meg var Jake Gyllenhaal's innsats i den alldeles strålende Nightcrawler. En film jeg vil se igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #14 Del Skrevet 10. januar 2016 Brad Pitt Leonardo Dicaprio Anonymkode: 17a29...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #15 Del Skrevet 10. januar 2016 Brad Pitt Leonardo Dicaprio Ryan Gosling Bradley Cooper Anonymkode: 17a29...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. januar 2016 #16 Del Skrevet 10. januar 2016 Rachel McAdams Reese Witherspoon Jake Gyllenhaal De jeg kommer på i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 10. januar 2016 #17 Del Skrevet 10. januar 2016 15 timer siden, hockeyfrue skrev: Jeg liker Leonardo DiCaprio, jeg synes han er helt rå i alle filmene han spiller i. Han imponerte meg spesielt i What's eating Gilbert Grape? og Django Unchained. Ellers liker jeg Jennifer Lawrence, Ed Norton og Christian Bale. Noen må snart gi den mannen en Oscar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 10. januar 2016 #18 Del Skrevet 10. januar 2016 8 timer siden, Sofie_22 skrev: Noen må snart gi den mannen en Oscar Enig! Det er en skam at han ikke har fått en Oscar enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 10. januar 2016 #19 Del Skrevet 10. januar 2016 Chris Pratt Michael Rooker Angus Sampson Christian Bale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 10. januar 2016 #20 Del Skrevet 10. januar 2016 Meryl Streep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg