AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Hei Litt kleint det her. Men jeg har verdens beste samboer og vi har det I grunn veldig fint sammen. I det siste har vi hatt mye besøk av hans bestevenn av ulike grunner. Jeg har et problem. Jeg syns han er er sykt digg. Jeg er helt betatt av han liksom. Misforstå meg rett jeg elsker samboern min- men jeg blir helt "14 år" I hodet rundt kompisen hans. Han er så sykt digg. Det er helt grusomt. Føler det er så feil av meg - noen som har noen gode råd? Hehe. Hilsen forvirret og litt flau ☺ Anonymkode: cbd71...c06
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 hva ved kompisen til samboeren din liker du ?hva tiltrekker deg ? Anonymkode: c9c9e...53b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 I grunn alt. Men høy, mørk og kjekk ☺ haha. Fantastisk personlighet, gjennomført person.Høres klisje ut. Men føles som jeg har en skikkelig liten crush og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: cbd71...c06
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I grunn alt. Men høy, mørk og kjekk ☺ haha. Fantastisk personlighet, gjennomført person.Høres klisje ut. Men føles som jeg har en skikkelig liten crush og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: cbd71...c06 Jeg tror ikke du kommer over han .. Du må nok velge Anonymkode: c9c9e...53b
Polly Ester Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 (endret) Du skal glemme kompisen. Uansett hva annet som skjer mellom deg og "verdens beste samboer" som du helt sikkert "elsker over alt på jord" så er kompisen hans off limit. Uansett hva. Du "føler det er helt feil av deg" - ja, det er en følelse du skal følge. Selvfølgelig er det feil. Du må bare slutte å degge for de følelsene. Enten må du bare fokusere på kjæresten og det dere har eller så må du bare gå fra han. Du har ikke noe annet valg. Endret 9. januar 2016 av Polly Ester 4
Teriyaki Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Det går sikkert over. Jeg hadde det sånn for noen år siden, men nå er han tilbake til å bare føles som en kompis igjen. Vi er venner alle sammen nå da vi har vært i lag i mange år. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Inviter kompisen på besøk når samboer er borte og ha sex med han. Så kan du finne ut om det bare er en crush eller ekte følelser Anonymkode: 1b138...ed6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå