Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser at jeg må begynde å trene...er 165 cm og veier 64 kg..vil helst ned til 55 kg..altså nesten ned 10 kg!! :oops:

når dere sier at dere trener..hvor lenge og hva trener dere med?

har dere noen råd til meg som kan ta av noen kg for meg?

vet ikke helt hvor jeg skal starte...

jeg spiser ofte pasta å drikker litt for mye melk...

kan det være en av årsakene?spiser ikke mye godteri..bare i helgene nesten..

takker sårt for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vil ikke påstå at du veier for mye men...

Prøv å drikke bare vann (f,eks Bon Aqua om du ikke er glad i vanlig kranvann)

mye

Jeg trente veldig mye styrketrening før.. gikk ikke så mye ned i kilo men man blir slankere... (muskler veier mer en fett) Og d er jo finere med stemme muskler enn løs hud og fett...

Ellers er d kondisjons trening som er best (spinning, jogging)

Men d er jo veldig viktig med hva man spiser...

Prøv å holde deg til varierte salater en stund...(masse godt å blende sammen) :-)

Alkohol har også en del å si (vet ikke om du fester mye eller lite)men... Hold deg borte fra Rusbrus!!! En flaske rusbrus inneholder 50%+++ mer sukker enn like mye cola :o

Men d som er viktigst er en positiv holdning til deg selv... D blir ikke bedre hvis du står å sutrer foran speilet! :wink:

Jeg tok av mange kilo bare med å få en bedre selvtillit!

Folk komenterte d og deretter bare rant den ene etter den andre av... :P

Har du økonomi til å få en personlig trener en gang i uken til å hjelpe deg på vei, så er d et skikkelig "spark i rompa" :ler2:

Lykke til!

Skrevet

hehe..selvfølelsen står det ikke noe på..

er ei veldig sprudlende jente som er veldig optimistisk og har egentlig god selvtillit..er ikke av de som står og klager og klager, er det noe negativt kan jeg holde det inni meg og få det ut alene med og feks. sutre en liten stund i senga så er det over :wink:

er av de som er utadvendt og smilende :P

Skrevet

så flott da! :-)

Men pass på det å holde ting inne... ikke no er verre enn å "pakke inn" tankene sine!

Håper ting går din vei!

:wink:

Skrevet

har en veldig empatisk og omsorgsfull samboer hvis det er noe jeg vil ha ut :wink:

takk for svar :-)

Skrevet

hmmm..ingen andre som har noen tips til meg? :roll:

Skrevet

Hmm... Trenger egentlig tips sjøl jeg, men det jeg har gjort er å melde meg inn på 3t (treningssenter) med 12 måneders binding, og får nå så dårlig samvittighet hvis jeg ikke trener (mye penger å bruke på ingenting, liksom), så da må jeg bare trene da :)

Ellers kan det være noe å belønne seg selv litt; jeg kjøpte meg for eksempel helt nytt treningstøy da jeg hadde meldt meg inn. Man kan f.eks. si at dersom du trener 15 ganger på en måned får du lov til å kjøpe deg noe du har lyst på :) (Ikke snop :wink: ) Det virker motiverende, og så har man etterpå unnskyldning for å kjøpe den tingen man hadde så lyst på :sjarmor:

Skrevet
ser at jeg må begynde å trene...er 165 cm og veier 64 kg..vil helst ned til 55 kg..altså nesten ned 10 kg!! :oops:  

Samma her faktisk! Tar en titt på svarene du får jeg :roll:

Skrevet

Har du økonomi til å få en personlig trener en gang i uken til å hjelpe deg på vei, så er d et skikkelig "spark i rompa" :ler2:

Hvor mye koster det ca å ha en personlig trener?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor mye koster det ca å ha en personlig trener?

Det varierer fra treningssenter til treningssenter. Her i Tromsø koster det rundt 2500 for seks ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...